Piet Pr.

Hallo Google geïnformeerd naar een bewaking camera bij Obspro en direct via de mail antwoord gekregen op mijn vraag .Het is een Dahua miniPTZ ip 4x zoom outdoor geworden 5 dagen in werking en... Hallo Google geïnformeerd naar een bewaking camera bij Obspro en direct via de mail antwoord gekregen op mijn vraag .Het is een Dahua miniPTZ ip 4x zoom outdoor geworden 5 dagen in werking en geweldige beelden ook in donker
met buiten verlichting rond het huis.

Ja als 79 jarige ben ik niet zo handig om de camera in te stellen dus heb ik een afspraakgemaakt en Rob uitgenodigd om bij mij thuis de camera in te stellen. Beelden zijn op de Tel. Tablet TV en... Ja als 79 jarige ben ik niet zo handig om de camera in te stellen dus heb ik een afspraakgemaakt en Rob uitgenodigd om bij mij thuis de camera in te stellen. Beelden zijn op de Tel. Tablet TV en Computer ingesteld.

Ik zou niet weten wat er verbeterd moet worden ik ben prima in behandeld.

Nee

Nee

Roy

Eerste bestelling. Alles ging perfect met de levering. Een aanrader.

Snelle levering en op e-mail meteeen gereageerd.

Keep op the good service.

Joke/Ricardo Martodimedjo/Ten Brink

Goede ervaring. Na Contact te hebben gehad, is alles haar fijn uitgelegd.
Heel vriendelijk en heel vakkundig.
Raad een ieder aan om de website te bezoeken.

mvg, Goede ervaring. Na Contact te hebben gehad, is alles haar fijn uitgelegd.
Heel vriendelijk en heel vakkundig.
Raad een ieder aan om de website te bezoeken.

mvg,
Joke/Ricardo Ten brink

Heel vriendelijk en Vak bekwam.
Neem alle tijd.

Zo door blijven gaan.
De Klant niet uit het oog verliezen.
Verleen een Hoge Nazorg.
Klanten zijn bereid te betalen als de nazorg heel hoog is.
Hou contact met de klanten...
Zo door blijven gaan.
De Klant niet uit het oog verliezen.
Verleen een Hoge Nazorg.
Klanten zijn bereid te betalen als de nazorg heel hoog is.
Hou contact met de klanten over het aangekochte product.

van Son

Goed en snelle levering.

Snelle levering.

Geen.

Heldere website, prijs concurrerend ,snelle berichtgeving.Enige minpunt PostNl gaf lever datum en tijd slot aan.,echter toen niets kwam bleek dat men later de zending naar de volgende dag had... Heldere website, prijs concurrerend ,snelle berichtgeving.Enige minpunt PostNl gaf lever datum en tijd slot aan.,echter toen niets kwam bleek dat men later de zending naar de volgende dag had verplaatst.Ik moest dat ervaren door op nieuw "Track and Trace" te gebruiken.

Heuvel60

Snelle levering zonder probleem.

Snelle reactie op bestelling en levering.

marco

Uitermate behulpzaam met het installeren van onze ip camera. Ze hebben verstand van zaken.

service!

Misschien een idee om voor de goedkopere ip cams op de website te vermelden dat dit niet allemaal vlekkeloos gaat zodat je de keuze kunt maken om evt voor een duurder exemplaar te gaan

jack

goedkoop, duidelijke uitleg

nee

Zelfs op 2e kerstdag werdt mijn licentie binnen 5 minuten geleverd !!! Uitstekende service

Zeer snelle reactie

Ga zo door !