Zeer slechte ervaring. Camera besteld met microfoon. Bleek er geen microfoon bij te zitten. Moesten we achteraf apart bijkopen. Voor de helft van de prijs danwel maar toch. Extra kosten, terwijl... Zeer slechte ervaring. Camera besteld met microfoon. Bleek er geen microfoon bij te zitten. Moesten we achteraf apart bijkopen. Voor de helft van de prijs danwel maar toch. Extra kosten, terwijl duidelijk in de beschrijving stond dat er een microfoon in de camera zat. Dit is op de website aangepast later. Dezelfde camera bleek na een overstap van internetprovider niet meer te werken. Gevraagd om overleg hierover met de eigenaar van de webshop. Een afspraak voor een telefoongesprek volgde. Er was een misverstand over wie wie zou bellen. De eigenaar was verbolgen en als ik nog eens gebruik wilde maken van de klantenservice moest ik eerst 30 euro overmaken. Ik was erg verbaasd hierover en heb dit dan ook niet gedaan. We hebben een duur bedrijf ingeschakeld dat concludeerde dat de camera mogelijk het nieuwe wifi signaal niet oppikte. Een wifi versterker zou helpen.Die probeerde ik op de website te bestellen, maar dat lukte niet. Na navraag gedaan te hebben, blijkt dat ik geblokkeerd ben, geen verdere bestelllingen kan doen en krijg ik een onbeschofte mail waarin staat dat de winkel mij niet meer offline danwel online te woord zal staan. Erg onbeschoft. Nu zit ik alsnog met een camera die niet werkt en kan ik het onderdeel niet bestellen dat dit op zou kunnen lossen. Ik begrijp niet hoe een winkel zo met klanten om kan gaan.

Camera was nergens zo goedkoop. Levering ging vlot. Prima camera. Goed beeld en werkt perfect.

Alles prima verlopen. Informatie op de site mag beter. Het was niet helemaal duidelijk wat er in de verpakking zit.

Beter of vollediger informatie over de inhoud van de verpakking.

homesecure

Eerste keer, goede service!!

Communicatie

hr vossenberg uit eindhoven

Goede service en vooral kennis van zaken van de producten betere service kan haast niet ik heb hier een ring deurbel gekocht mede omdat veel zaken waar ik informatie vroeg zoals coolblue werkelijk... Goede service en vooral kennis van zaken van de producten betere service kan haast niet ik heb hier een ring deurbel gekocht mede omdat veel zaken waar ik informatie vroeg zoals coolblue werkelijk niet wisten waar ze over praten en alleen gericht zijn op verkoop daar is deze zaak anders in alle voor en nadelen worden duidelijk en helder met kennis van zaken uitgelegd waarna je zelf je keuze kunt maken we moeten zuinig zijn op deze winkels en vooral niet altijd ALLEEN maar naar de prijs kijken dat word het toch nog duurder in vele gevallen en bespaart u veel ergenis dus obpro bedankt en ga zo door

e vossenberg
eindhoven

service uitleg duidelijk helder denkt mee en wil niet altijd alleen maar veel en duur verkopen uitstekende service

geen ga zo door

Bogaards

Goede note

Een 8

Prima site

H. Baert

Van info vraag tot levering prima service !

De snelle reactie op vragen en correcte info.

tot nu toe geen

Tim van Dijk

De website is duidelijk en de levering is snel en goed.
Duidelijke status van het bestelde product.

Goede prijs, veel en duidelijke informatie van producten

Website zou beter kunnen voor mobiel weergave.

Peter P.

Super, kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Goed advies en support.