Niek De Buck

Antwoorden direct op vragen, verzenden supersnel en wanneer één product niet binnen was kreeg ik binnen de twee uur mijn geld terug. Super ervaring met deze webshop!!

Geen enkel

Dynamic Support

Betrouwbare levering

Luc uit Belgie

Snelle afhandeling , duidelijke omschrijving van het product , prijsgunstig , kwaliteit
kortom vlotte service

Uitstekend !

neen

Ik heb diverse klikaan klikuit componeneten gekocht

Hele scherpe prijzen, duidelijk omschreven, ook wat de voorraad betreft

Finance ?nterim Group

Goed en zeer snelle service!

Service en levertijd!

Website

Reactie Observe en Protect, Handelsonderneming Tollenaar:

Beste Klant
We gaan kijken hoe we de informatie op de website nog beter kunnen maken, dank voor uw review
Met vriendelijke groet
Observe en Protect

Cordium cvba

Aankoop camera. site gevonden via Google.

Leveren zoals beloofd op site zou beter zijn. Bestellen voor 17u00, leveren de dag nadien. Net om die reden hadden we de order geplaatst.
Wij hebben 2 dagen moeten wachten op de levering.

Petra

Ik had een vraag en werd zeer snel teruggebeld met een goede en duidelijke uitleg.

Goede service en snelle levering!

Roger

Snelle reactie, deskundig, en goede support!

De support door Rob als je er niet uitkomt, is heel erg prettig! Hij neem het scherm over en legt de de zaken even goed uit, top! Deze support is erg belangrijk, omdat dit soort apparatuur voor... De support door Rob als je er niet uitkomt, is heel erg prettig! Hij neem het scherm over en legt de de zaken even goed uit, top! Deze support is erg belangrijk, omdat dit soort apparatuur voor delen niet altijd eenvoudig te begrijpen is

Aankoop van synology licencies liepen uitstekend

Zeer snelle en betrouwbare service.

Snelle reactie, zelf op zaterdag!