Johan Newhouse

Geweldige service, snelle levering. Netjes bericht dat het later wer afgeleverd dan oorspronkelijk gezegd.

Nota bijsluiten

Perfecte levering, super vriendelijk aan de telefoon.

vriendelijk en correct

John T

Zeer deskundige informatie over het aan te kopen product.

Zeer vriendelijke benadering bij after sales. Zeer correcte afhandeling.

Ga zo door!

gerekens

Uitstekend

super snelle levering

Harry

Heb licentie voor software gekocht.

De uitlevering was electronisch dus per mail.

Het is wel een beetje amateuristisch om een scan van een papieren licentie te mailen. En het proces was ook niet geautomatiseerd.

Reactie Observe en Protect, Handelsonderneming Tollenaar:

Wij hebben uw reactie gezien en respecteren deze, wij hebben bewust gekozen voor deze werkwijze zodat de klant altijd een bewijsstuk heeft, ipv een nietszeggende code, waarvan je niet kunt zien... Wij hebben uw reactie gezien en respecteren deze, wij hebben bewust gekozen voor deze werkwijze zodat de klant altijd een bewijsstuk heeft, ipv een nietszeggende code, waarvan je niet kunt zien waarvoor je betaald hebt. Overigens kunnen we juist door deze werkwijze prijstechnisch gezien voordelig zijn. Dank voor uw review

Vellen

Uitstekende service en snelle levering. Kan niet beter.

Service.

ben

Uitstekend bedrijf, alles klopte wat beloofd was. 'middags besteld, de volgende dag al bezorgd. Klasse!

Netjes, duidelijk, snel.

Snel

A Vennix

Erg positief, wat ze in advertentie zetten is ook wat ze leveren

Er zat een verkeerd onderdeel bij de bestelling werd zonder probleem alsnog geleverd, chapeau !!

Zou het niet weten

Rob de Jong

Top, khad problemen met het installeren van camera’s op mijn nvr. Even gebeld en een perfecte uitleg gekregen, op één vervelende camera na, werkt het nu super...

Telefonische hulp