Video deurbel besteld op zaterdag. De levering zou volgens PostNL op dinsdag gebeuren ("bezorger onderweg"). Uiteindelijk is de bezorger onderweg geweest tot donderdagavond ((pakket afgeleverd om... Video deurbel besteld op zaterdag. De levering zou volgens PostNL op dinsdag gebeuren ("bezorger onderweg"). Uiteindelijk is de bezorger onderweg geweest tot donderdagavond ((pakket afgeleverd om 21.08 u) en is hij niet eens komen aanbellen ,maar had hij het pakje op de oprit achtergelaten . In de bus vonden we een notificatie : a coté de garage (sic)

Klantvriendelijkheid, bereidheid om te helpen ( ivm bezorging, installatie enz)

Eens gaan praten met hun distributeur !

Reactie Observe en Protect, Handelsonderneming Tollenaar:

Wij danken de klant voor deze review, geheel juist weergeven en inmiddels hebben wij hierover een klacht ingediend bij POSTNL. Helaas hebben wij de bezorging niet in de hand, maar bij een verstoring... Wij danken de klant voor deze review, geheel juist weergeven en inmiddels hebben wij hierover een klacht ingediend bij POSTNL. Helaas hebben wij de bezorging niet in de hand, maar bij een verstoring doen wij er alles aan om het op te lossen. Dat is ook bij deze zending gebeurt, mogelijk heeft dit mede geleid tot het vinden van het pakket.

Wouter

Meerdere bewakings camera's bij ze gekocht

Besteld en snel geleverd

Peter

Na een fout met bestellingen doorelkaar halen alles netjes opgelost.

Albert van es

Super mensen
En goede service staan voor de klant en wat toegezegd is wordt ook nagekomen.
Top

Matt

Geweldige service,bij mijn ip cam was de ir functie defect en na contact te hebben opgenomen werd dit perfect opgelost.

Goede website en perfecte service.

nee

Elwin EEict

Grandioos, na een typ fout van mij kant vrijdagmiddag laat, toch met 1 belletjes alles nog geregeld! Super!

Goed bereikbaar, service gericht. Scherpe prijs!

Hans Boutkam

Prima ervaring met dit bedrijf. Krijg er persoonlijke aandacht en antwoorden op vragen. Ook goede service voor en na de aankoop.

Goede informatie en persoonlijke aandacht.

Snel geleverd keurig verpakt

ziet er goed en verzorgd uit

Anya van Niersen

HELEMAAL GEWELDIG!!! voor mijn moeder wilde ik een NOODKNOP hebben, die heb ik besteld bij Handelsondernemer Tollenaar, de levering was zoals vermeld, ( vandaag bestellen,morgen in huis) de... HELEMAAL GEWELDIG!!! voor mijn moeder wilde ik een NOODKNOP hebben, die heb ik besteld bij Handelsondernemer Tollenaar, de levering was zoals vermeld, ( vandaag bestellen,morgen in huis) de gebruiksaanwijzing was in het Engels,maar was niet echt een probleem, toch kregen we het product niet goed werkend,dus een mailtje naar de heer Tollenaar, Direct kreeg ik een reactie terug ( en dat ruim na sluitingstijd!!) een vriendelijke mail met tevens nog een Nederlandse gebruiksaanwijzing en 2 app's... dat geprobeerd, maar NOG kregen we het niet aan de gang ( zoals wij dachten dat het hoorde)... deze Heer Tollenaar woont in Smilde, wij in Emmen dus gevraagd of we evt langs mochten komen met het apparaat (aangezien heer Tollenaar aanbood om het voor ons te installeren en we het apparaat wel konden opsturen,maar de afstand voor ons was niet zo groot en we wilde het graag op moeder haar verjaardag geven) dus vrijdag 10 augustus zijn mijn dochter en schoonzoon naar Smilde gereden, erg vriendelijk ontvangst.. alles geprobeerd maar ook daar werkte het niet naar behoren,( productie foutje misschien) maar geen probleem, er werd een nieuwer exemplaar gepakt en getest ( tevens ook een iets duurder) deze deed het wel, en ZONDER bijbetaling kregen we hem mee en konden we ons mam haar kado vandaag geven... een service van de hoogste plank!!! DANK U WEL HEER TOLLENAAR!!!!! voor alle moeite,het kado en het wel slagen van onze gift !!!

De heer Tollenaar is echt nog een man met hart voor de zaak,,, de klant is koning.
het gewoon naar het bedrijf kunnen komen voor meer uitleg en hulp bij installatie.
echt een super...
echt een super ervaring !

Was de eerste bestelling bij obspro.nl en alles ging erg soepel en snel

Prima prijs!