Meppel

Muvi drone gekocht bij Obspro. Zeer tevreden.

Uitgebreide beschrijving van het apparaat op de site. Klopt ook met wat we gekocht hebben.
Apparaat was zeer goed verpakt en heel snel geleverd.

Henk van 't Geloof

Ondanks wijziging in bestelling vlotte afwikeling

Sabo

Heel goed

Goede communicatie

Goede ervaring met dit bedrijf, men neemt de tijd om de klant te adviseren bij aankoop en eventueel te installeren van aangekochte apparatuur. Een echte aanrader

Snelle levering van diensten en apparatuur, goede ondersteuning bij vragen over installatie.

nee

Order

net

net

Ze hadden een fout gemaakt met de verkoopprijs, daarmee kwamen ze mij tegemoet met een korting. Heel goed!

Geen verbeterpunten

RJA

Prima service heel goede communicatie prima producten en goed prijzen.

Ja, bij voorraad problemen is direct en correct contact opgenomen en een zeer mooi alternatief aangeboden, een service die je maar zelden tegenkomt

Nee

Licentie per e-mail ontvangen. ‘s Avonds besteld en een uur later al in de mailbox. Top!

Snelheid

Uitgebreide informatie vooraf, snelle service.

Total Audio B.V.

Wij van Total Audio B.V. Uit Waalre (Brabant) zijn zeer tevreden met het bedrijf Obspro.nl zeer snelle service en levering en een goede backup kortom een aanrader en zeer goed geprijsd voor de... Wij van Total Audio B.V. Uit Waalre (Brabant) zijn zeer tevreden met het bedrijf Obspro.nl zeer snelle service en levering en een goede backup kortom een aanrader en zeer goed geprijsd voor de artikelen die wij gebruiken.

Serevice

Voor ons niet