Marien

Heb in juni twee deuren voor mijn blokhut besteld, volgens de site stonden deze op voorraad, keurig betaald en een orderbevestiging gekregen dus wachten op de levering maar in juli niet, in augustus... Heb in juni twee deuren voor mijn blokhut besteld, volgens de site stonden deze op voorraad, keurig betaald en een orderbevestiging gekregen dus wachten op de levering maar in juli niet, in augustus niet, in september niet daarop maar een keer een mail gestuurd, netjes antwoord gekregen en kreeg het advies om andere deuren (niet gegrond) te kiezen want die konden ze wel leveren uiteindelijke toch maar gekozen voor de onbehandelde deuren, krijg ik opnieuw een orderbevestiging met de levertijd van 3 tot 4 weken, gekeken op hun site maar daar staan de deuren op voorraad, uiteraard is dit de eerste en de laatste keer bij nubuiten.nl, ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen maar heb het idee dat ze het ene gat met het andere vullen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Actuele informatie op de site klopt niet.

Prijn

Alles gaat mis bij dit bedrijf. Onjuiste voorraad informatie op hun website. Onjuiste levertijden. Slecht personeel. Ze doen geen enkele moeite voor je terwijl je toch voor meer dan € 5000 besteld... Alles gaat mis bij dit bedrijf. Onjuiste voorraad informatie op hun website. Onjuiste levertijden. Slecht personeel. Ze doen geen enkele moeite voor je terwijl je toch voor meer dan € 5000 besteld hebt.

NIET BESTELLING BIJ DIT BEDRIJF!

SLECHT

Matthias

Overzichtelijke site

Ik kon vlot bestellen

Producten aan een eerlijke prijs

Zeer goed

peter

Na een wachttijd van 15 weken , op de site staat op voorraad en levern binnen 2 tot 6 weken, is het vandaag aangekomen. Ik moet zeggen dat ik blij was voor 5 min. eens het pakket afgezet was was... Na een wachttijd van 15 weken , op de site staat op voorraad en levern binnen 2 tot 6 weken, is het vandaag aangekomen. Ik moet zeggen dat ik blij was voor 5 min. eens het pakket afgezet was was het al duidelijk dat het onvolledig was. Dus zelf na 15 weken zijn ze niet in staat om een levering volledig en correct te doen. ik weet niet wat soort firma het is maar lang gaan ze zo niet meer bestaan. Dus een oproep aan iedereen bezin eer je begint met de firma nu buiten. Dit is ongehoord en ze zijn on betrouwbaar.Nooit meer voor mij . Bestel elders en je zal altijd een betere service hebben.

rampzalig en slecht

Dimi

2 stuk stalen ramen met zwarte coating besteld.
Levertijd was 1/5 dagen tot mijn verbazing was de levering al snel binnen met 3 dagen. Zat keurig ingepakt met bubbelfolie en in een ruime doos.

2 stuk stalen ramen met zwarte coating besteld

Lidia

Bestelling geplaatst op 24 juni. Duurde lang voordat het geleverd is omdat er blijkbaar weinig voorraad was van de Zweeds rabat planken. Ze zijn nu wel geleverd maar heb wel schade aan 3 planken.... Bestelling geplaatst op 24 juni. Duurde lang voordat het geleverd is omdat er blijkbaar weinig voorraad was van de Zweeds rabat planken. Ze zijn nu wel geleverd maar heb wel schade aan 3 planken. Gebeld en moest mail sturen met foto's en ze waren het eens dat de schade wel heel erg was. Dus krijg 3 nieuwe. Jammer niet helemaal tevreden vanwege de erg lang levertijd maar wel netjes opgelost met de schade.

Bestelling van 24 juni

Filip

Bij NuBuiten staan ze snel en altijd voor je klaar. Ze hebben op veel gebieden hele goede kwaliteiten: productkennis, creativiteit, een goed logistiek plan en hele mooie producten. Een bezoekje aan... Bij NuBuiten staan ze snel en altijd voor je klaar. Ze hebben op veel gebieden hele goede kwaliteiten: productkennis, creativiteit, een goed logistiek plan en hele mooie producten. Een bezoekje aan de showroom is voor een wat groter project van harte aan te raden. Er staan veel modellen en aardige medewerkers op je te wachten. Ze denken goed mee en nemen ruim de tijd om aan jouw wensen te voldoen. Heb in de wat heftigere corona-tijden twee keer los hout besteld ter aanvulling van mijn buitenverblijf. Bij één van de twee bestellingen konden ze onverwacht niet aan de leverdatum voldoen, maar dit werd tijdig gecommuniceerd en in overleg werd er een goede oplossing bedacht. Aan de andere reviews te lezen is dit niet altijd het geval geweest, wat ik plaatsvervangend erg jammer vind. Mijn eigen ervaringen zijn niets anders dan positief geweest en zou daarom iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen bij NuBuiten.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Bij Nubuiten staan ze altijd voor je klaar.

Pauline

Blij met mijn aankoop. Snel en netjes verpakt afgeleverd.

Blij met mijn aankoop

Fam.

Hallo Nubuiten,
Hallo Nubuiten,
De wilgenschermen waren niet leverbaar. Maar de donkerdere variant wat jullie hebben voorgesteld is ook mooi en staat goed in de tuin bedankt voor het meedenken. Misschien hebben de andere buren en wij volgend jaar nog meer nodig voor de andere kant vd schutting dan komen we bij jullie terug.
Grtjs, fam. Haken

Wilgenschermen

Gerlind

Hallo, ik wil het toch even kwijt omdat ik enorm blij ben bij andere bedrijven in de buurt geprobeerd te bestellen maar al het hout wat ik wilde was uitverkocht bij hun. Na verder gekeken te hebben... Hallo, ik wil het toch even kwijt omdat ik enorm blij ben bij andere bedrijven in de buurt geprobeerd te bestellen maar al het hout wat ik wilde was uitverkocht bij hun. Na verder gekeken te hebben bij nubuiten uitgekomen zij hadden het wel op voorraad in Hardinxveld. Besteld en afgehaald moest wel 1 uur rijden om er te komen maar ik heb wel wat ik wilde. Erg fijn en snel kunnen afhalen in onze vakantie. Tot ziens!

Wil het toch even kwijt