at

Aandachtspunt is dat wanneer men belooft terug te bellen of een bericht te sturen men dat vergeet.
Slordig.

Beschrijf uw ervaring in een regel

wat wordt beloofd, klopt.

Rob

Ik kon het materiaal ophalen in Gouderak, allen op vrijdag.

Speciaal vrij genomen, was het materiaal er niet.
Moest ik helemaal naar Hardinxveld-Giesedam zodat ik alsnog mijn...
Ik kon het materiaal ophalen in Gouderak, allen op vrijdag.

Speciaal vrij genomen, was het materiaal er niet.
Moest ik helemaal naar Hardinxveld-Giesedam zodat ik alsnog mijn bestelde materiaal kon halen voor zaterdag.

Dat koste en hoop tijd, benzine en twee keer de pont.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Materiaal prima kwaliteit, maar de levering was slecht.t.

Hanneke

Goed alleen zou ik de website aanpassen als er alleen in één lengtemaat geleverd kan worden

Willem

Ik ben erg tevreden met de verbinding stukken en nog goedkoop ook

Goed spul

Rob

Ik moest op zeer korte termijn een niet zo gangbaar tuinscherm hebben met twee palen. Nubuiten was de enige die aangaf dat op voorraad te hebben. In januari nog wel. (Waarom het dan toch nog 5... Ik moest op zeer korte termijn een niet zo gangbaar tuinscherm hebben met twee palen. Nubuiten was de enige die aangaf dat op voorraad te hebben. In januari nog wel. (Waarom het dan toch nog 5 dagen moest duren om het af te halen is me niet duidelijk) Verder niets dan lof.
Eén minpuntje: Bij het vooraf betalen verscheen op het allerlaatste afrekenscherm een kostenpost orderpicking à raison van 10 euro (bij bestellingen onder €300). Een beetje flauw om daar pas op het laatste moment mee aan te komen. Leek me trouwens royaal betaald voor een half scherm en twee palen. Als het niet uit kan met de overheadkosten zet dan ietsje meer marge op je lage verkoopprijzen. Mijn eerste reactie was: ik speel dit spelletje niet mee. Maar helaas had ik geen andere keus. Anders was de score een 10 geweest.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een Hillhoutdealer met een grote voorraad en niet duur.

Nestor

Zeer goede ervaring en stipte en correcte levering van een kwaliteitsproduct!!Is een aanrader !!

OKIDO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rik

Kachelhout : mooie kwaliteit voor een lage prijs !

Beschrijf uw ervaring in een regel

Kachelhout : mooie kwaliteit voor een lage prijs !

Fred

Snelle levering, echter geen bericht ontvangen wanneer jullie de levering zouden bezorgen. Punt van verbetering.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goede kwaliteit, voor een zeer goede prijs

Fred

Snel geleverd en goede kwaliteit voor een lage prijs

Super snelle levering

Peter

Wacht nog steeds op mijn levering.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Leveringstijd niet volgens vermeld op site