Een duidelijke site waarbij de producten goed worden omschreven. Daarbij was het proces van aanschaf duidelijke en eenvoudig.

De eigen ervaring die gedeeld wordt.

Bert Janssen

Eerste bestelling bij Nootrofit.nl ging mis, naar ik later uitgelegd kreeg door een technische fout. Wiggert heeft dit na mijn eerste review opgepakt en zijn verantwoording genomen. Niet alleen... Eerste bestelling bij Nootrofit.nl ging mis, naar ik later uitgelegd kreeg door een technische fout. Wiggert heeft dit na mijn eerste review opgepakt en zijn verantwoording genomen. Niet alleen excuses aangeboden maar ook een persoonlijk tegoed gegeven. Ik ben dan ook tevreden over zijn aanpak. De persoonlijke benadering geeft ook vertrouwen in de producten.

Producten aan de prijzige kant, maar bestelling en betaling via de website gingen vlot.
Product is beschadigd aangekomen, zowel de leveringsverpakking als het product zelf.
En geen...
En geen alternatief voor een betere leveringsdienst.

De enige die bepaalde producten kan leveren in de nabije landen.

Alternatieven voor meer leveringsopties of verzekering op de levering zou geen kwaad kunnen.

Reactie NootroFit.nl:

Hi!
Heb je toevallig een foto genomen (en deze nog op je telefoon staan) van het pakket wat je hebt ontvangen? Dan kunnen wij beklag leggen bij de verschepers en krijg jij nog iets van ons tegoed!

Amar Dermouche

Heb maar 1 keer iets besteld voorlopig en tevreden . Goede keuze aan producten vooral moeilijke verkrijgbare Amerikaanse supplementen (onint)

Aftersale . Klantvriendelijkheid. Levering en opvolging. Andere merken

Zeer positief

snelle service

Eerste keer, tot nu toe prima !

goede producten

nee, zou ik vaker moeten bestellen om het te weten.

Alfred

Fast and straightforeward

Norman Martijnse

Prima. Snel én leverancier van Onnit supplementen.

Ze verkopen Onnit

Goed product, met snelle levering!!

Goed.

Goede info.

Iets meer informatie over wanneer het product weer op voorraad is. Als moet ik er wel bij zeggen dat Wiggert hier wel wat meer info over versrekt heeft buiten de website om