Eerste ervaring met nootrofit. Ik ben nog niet thuis in de markt van supplementen etc. dus het was redelijk moeilijk om te weten wat ik echt nodig had

Snelle levering is een grote plus

minimumbedrag voor gratis levering kan misschien lager.

Super produckt en ook heel snel versonde

Niels

Prima levering en snel

Niet bijzonder. Was pas mijn eerste bestelling.

Vooralsnog niet

Tineke

In zijn geheel vindt ik dat ook de minpunten van producten of eventuele bijwerkingen getoond moeten worden.

Ik vindt dat ook negatieve reviews getoond moeten worden over producten. Mijn review was negatief en wordt niet getoond.

Matthijs

Prima. Duidelijk. Helder. Snel

Niet in het bijzonder

Naftali Vlaanderen

Mooi anternatief aanbod supplementen ten opzichte van de standaard gebruikte via de massa kanalen.

Gewoon goed en ze doen wat ze beloven, wat al bijzonder is tegenwoordig.

Via een van de Eindbazen potcasts (met Marieke van de bewustzijnschool) hoorde ik dat met een deel van de winst een stuk jingle gekocht zal worden. Echt een fantastisch streven alleen zie ik (kan... Via een van de Eindbazen potcasts (met Marieke van de bewustzijnschool) hoorde ik dat met een deel van de winst een stuk jingle gekocht zal worden. Echt een fantastisch streven alleen zie ik (kan aan mij liggen) hiervan niets op de websites, of het valt niet op.

Goed aanbod en snelle verzending (snel genoeg).

Goed, gevarieerd aanbod

Minder mails zijn nodig (alleen order- en verzendbevestiging). Waarschuwingen voor mensen met medicatie (e.g. antidepressiva) bij relevante stoffen misschien?

Vbrothwell

Echt top bedrijf, naast het feit dat ze top producten verkopen, zijn ze ook super qua service met vragen op social media!

Eerste bestelling vlekkeloos verlopen.

Clement

Fast delivery, great products

Fast delivery, great products

Minimum order to get free shipping