Het was mijn eerste bestelling hier maar is me erg goed bevallen!

Uitgebreide productbeschrijving, erg fijn!
Iets voordeliger als andere site’s 👍

Misschien ook fijn als je met bezorging voor een bepaalde tijd kunt kiezen, minor detail 😉

Prima, snelle levering

Sergei

Positive experience. Ordered Polyphenomenal Cell Protection, received Polyphenomenal 2.0 Cell Complex protection which is more expensive on other webshops.

Positive

Products and info.

Only thing i would bring to your attention is that i wanted to add an additional product when inwas already in the paypal window. Cancelled payment thinking that i could add to the shopping cart but... Only thing i would bring to your attention is that i wanted to add an additional product when inwas already in the paypal window. Cancelled payment thinking that i could add to the shopping cart but my original order was already an unpaid invoice and the additional product required a shipping charge again, so i opted out of adding the new product.

Brandum

Super ervaring met Nootrofit. Ruim assortiment en volgende dag in huis :)

Martijn Somhorst

Een bestelling geplaatst, netjes geleverd zoals beloofd, prima!

Heldere uitleg op de potjes, heldere posts op facebook

Als ik op de site kom dan word je overladen met mogelijke supplementen waar mij niet meteen van duidelijk is welke ik nu het beste kan pakken (merk a of b). Daarnaast is het 'grappig' om te zien dat... Als ik op de site kom dan word je overladen met mogelijke supplementen waar mij niet meteen van duidelijk is welke ik nu het beste kan pakken (merk a of b). Daarnaast is het 'grappig' om te zien dat er aardig wat dingen 'uitverkocht' zijn.

Heel positief ! Alles verliep heel vlot: zoekfunctie op website, bestelling, betaling, levering

Alles verliep heel vlot: zoekfunctie op website, bestelling, betaling, levering

Niet meteen.

Prima service. Heel snel geleverd en ben tevreden met het product!

Saskia Leenen

Good