Francisco Fernandes

Superbedrijf!

Duidelijk assortiment

Doelgroep verduidelijking?

Martin

Aankoop via webwinkel gedaan, echter geen track en trace ontvangen

Bedrijf komt over als betrouwbaar en focus op gezondheid.

Wellicht handig om voortaan t&t mee te zenden. Verder mis ik korte beschrijvingen van de producten op de home page, de quick view is "een stap te ver" om snel informatie te krijgen. Een korte... Wellicht handig om voortaan t&t mee te zenden. Verder mis ik korte beschrijvingen van de producten op de home page, de quick view is "een stap te ver" om snel informatie te krijgen. Een korte beschrijving onder de foto is in mijn optiek effectiever.
Tags staan onder een apart kopje op de productpagina, effectiever is om dit onder de foto te plaatsen. Tags specificeren zich alleen op merk en inhoud product, het zou handig zijn om ook een tag voor de toepassing te zien. Voorbeeld is http://www.nootrofit.nl/nl/natural-stacks-ciltep.html , hier is niet in een ogenblik te zien waar het product voor bedoeld is.

Het menu item dat zichtbaar is op de productpagina zou ook op de landingspage moeten zitten. Nu moet er eerst een product aangeklikt worden om producten te zien onder het menu.

Daarnaast is de beschrijving van bijv Alpha Brain onder Nootropica menu, alleen maar Alpha Brain, en niet gespecificeerd als waarvoor het werkzaam is.

Ik denk dat men voornamelijk gokt op reguliere en terugkerende klanten. Door meer de focus op nieuwe klanten, die bijvoorbeeld niet direct weten wat Alpha Brain is, en een duidelijke beschrijving neer te zetten mbt de producten (uniformiteit aanduidingen) zal dit de nieuwe klant meer aanspreken.

Ik ben zeer tevreden over Nootrofit.
Sinds een jaar hou ik mij steeds meer bezig met biohacking en gezonde voeding/supplementen.
Hierdoor is de podcast "Eindbazen" op mijn pad gekomen...
Ik ben zeer tevreden over Nootrofit.
Hierdoor is de podcast "Eindbazen" op mijn pad gekomen waardoor ik Nootrofit heb leren kennen.
Het is fijn om een erg goed beeld te hebben van de oprichters van het bedrijf.

Er staat goed uitgelegd op de site waar de producten goed voor zijn.
Niet goed geld terug garantie
Een groot assortiment
Kwaliteitsproducten
Je ontvangt een mail als je...
Er staat goed uitgelegd op de site waar de producten goed voor zijn.
Niet goed geld terug garantie
Een groot assortiment
Kwaliteitsproducten
Je ontvangt een mail als je vergeten ben om je bestelling te doen

Indien mogelijk dan zou ik het erg fijn vinden als er voor grote orders gratis bezorgkosten kunnen worden aangeboden

In de avond besteld, volgende middag alweer het product binnen. Snelle levering en verder niks op aan te merken.

duidelijk

Niek

Zeer tevreden! Enorm snelle service en uitgebreide informatie over alle producten op de site. Wanneer er desondanks nog vragen zijn, is er een snelle en professionele respons.

Snelle service, uitstekende productinformatie, behulpzaam

Wellicht een paar aanpassingen aan de site, zodat niet zoveel producten op de site (blijven) staan die niet in voorraad zijn.

Bought a product. It arrived quickly and the product was perfect so no complaints

How fast the shipping was. Sending a tracking number.

Gui

Fast but costly