Mehmet G.

Verbluffende concentratievermogen en performance tijdens fitness en thaibokstrainingen

Concentratie
Uithoudingsvermogen

Goed, snelle levering

snelle levering, duidelijke website

Tevreden

hoog kwaliteit product, product informatie goed, want altijd belangrijk

Ik had laatst van een product dat de tht datum niet duidelijk was, ik begrijp dat het uit amerika komt, maar lot 4904 kan ik geen datum van maken, dus dan vond ik iets minder, bij het andere product... Ik had laatst van een product dat de tht datum niet duidelijk was, ik begrijp dat het uit amerika komt, maar lot 4904 kan ik geen datum van maken, dus dan vond ik iets minder, bij het andere product wat ik had besteld was het wel duidelijk!

Dit is de eerste ervaring met dit bedrijf. De order is duidelijk te plaatsen. Wel vind ik dat wanneer je boven een bepaald bedrag aankoopt de verzendkosten zouden kunnen vervallen.

Het product sprak mij aan en heb het om die reden gekocht, deze informatie was duidelijk, ik hoorde in ieder geval wat ik wilde horen daardoor de aanschaf. De manier van gebruiken is erg onduidelijk.

Veel duidelijker de manier en aantallen, in dit geval capsules, aangeven om op die manier resultaten te gebruiken.
Als ik veel later lees dat ik mogelijk 3 a 4 capsules per dag moet gebruiken...
Als ik veel later lees dat ik mogelijk 3 a 4 capsules per dag moet gebruiken is de afweging of dit voor mij betaalbaar is heel anders dan bij de veronderstelling dat dit 1 of 2 capsules zijn. Ik besef dat ik hier zelf naar had kunnen zoeken toch heb ik nog steeds geen helder antwoord op het gebruik gevonden.

Fijn!

Goede producten en klantenservice!

Super snel

Duidelijk

Weet ik niet

Pakje niet ontvangen
ik vroeg het af te leveren in het postkantoor van mijn gemeente, Beersel
de postbediende heeft de zending echter gewijgerd
u beweerd dat het afgeleverd is Pakje niet ontvangen
ik vroeg het af te leveren in het postkantoor van mijn gemeente, Beersel
de postbediende heeft de zending echter gewijgerd
u beweerd dat het afgeleverd is
en ik blijf zonder levering

levering op ander adres

Ik heb de producten (Alpha Brain en New Mood) besteld via mijn iPhone. Ik heb dit een aantal keren moeten proberen, maar is uiteindelijk gelukt. De mobiele site was erg traag. Vertraging op intypen... Ik heb de producten (Alpha Brain en New Mood) besteld via mijn iPhone. Ik heb dit een aantal keren moeten proberen, maar is uiteindelijk gelukt. De mobiele site was erg traag. Vertraging op intypen van gegevens en insert van gegevens in de velden zelf. Informatie op de website is goed, maar ik miste wel product reviews.

Enthousiasme tav de producten straalt uit naar de productbeschrijvingen en filmpjes

Mobiele site mag stabieler en volgens mij zit er ook wat dubbele info die moet worden opgegeven. Ik vond de gebruikerservaring niet top.

Pieter Defoor

Heel positief, duidelijke info op de website

uitgebreid gamma en correcte prijzen

shipping lijkt aan de dure kant

Eiwitten besteld