Paul

Kies een andere bezorgservice! Na 6 dagen nog geen pakket binnen 😡

Reactie snelheid op tickets is prima maar blijft verder zonder het gewenste resultaat.

Beloof geen dingen die niet waargemaakt kunnen worden. 6 dagen wachten op bestelling is écht onacceptabel anno 2019. Waarschijnlijk niet jullie fout maar van Dhl maar zoek dan een andere... Beloof geen dingen die niet waargemaakt kunnen worden. 6 dagen wachten op bestelling is écht onacceptabel anno 2019. Waarschijnlijk niet jullie fout maar van Dhl maar zoek dan een andere bezorgservice.

Yana

Fantastische snelle levering van een top product.

Andrew

Fantastic selection and fast delivery. I am from the USA and can’t find these products anywhere else

Anoniem schiedam

Ik ben blij met de service en het pakketje kwam snel binnen(de volgende dag, zoals beloofd!).

-snelle levering
-product werkt zoals beschreven

Dries Vaernewyck

Enige leverancier van Onnit producten, en dat zijn de beste. Dus het is het gamma dat't hem doet.

Sterk gamma, aangename interface

Een besteld product bleek niet in voorraad en heb daar geen melding van ontvangen. De rest van mijn bestelling werd dan ook achter gehouden tot ik zelf contact nam. Hopelijk is dat een éénmalig... Een besteld product bleek niet in voorraad en heb daar geen melding van ontvangen. De rest van mijn bestelling werd dan ook achter gehouden tot ik zelf contact nam. Hopelijk is dat een éénmalig ongemak.

Robin

Snelle afhandeling van de bestelling en de levering was keurig op tijd.

Het bestellen ging zeer snel zonder gedoe.

N.v.t.

IB Bardzinska

Amazing products offered and fast delivery

High quality of products offered

Free delivery as of 50€ would be amazing for the pricy but amaizng products you offer

Snel geleverd

Levering

Jelena

Alles perfect. Goed product

Kelly

Heel tevreden! Website prettig en overzichtelijk. Uitgebreid assortiment met mooie merken. Levering de volgende dag. En, heel belangrijk: super klantenservice. Aanrader!

Geen. Ik kom zeker terug.