Wouter Krabbendam

Erg goed geholpen in de winkel bij het uitzoeken van mijn vloeren en raambekleding.

Alles keurig volgens afspraak geleverd en blij met het resultaat.

Zeker een aanrader...

Alles keurig volgens afspraak geleverd en blij met het resultaat.

Zeker een aanrader

Roy Siero

Vakmensen met geweldig gevoel voor service. Zowel voor woning als bedrijf hier geslaagd voor het interieur.

Frank Siero

Hele leuke ervaring, kundig personeel waar je een afspraak mee kunt maken. Doen wat ze zeggen, kortom helemaal happy

Carlo Ebbens

Zeer klantvriendelijk en kundig. Bovendien topkwaliteit.

LeanENT B.V.

Top. Zowel qua product als begeleiding. Bovendien erg vriendelijk en gastvrij. Mooie showroom.

Holman

Uitermate servicegericht en klantvriendelijk. Vakbekwaam en flexibel.
Aanrader!

De Haas

Een zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf. Geven goed advies over vloeren en raambekleding die bij je passen. Wij komen zeker nog een keer terug.

Roel Klunder

Wij zijn prima geholpen door heel vriendelijk en deskundig personeel.
Onze gordijnen hangen heel mooi en we zijn dik tevreden.

Wentink

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe laminaatvloer en nieuwe raambekleding. Met name het meedenken van het personeel heeft ons doen besluiten onze aankoop hier te doen. Voor de raambekleding is ons... Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe laminaatvloer en nieuwe raambekleding. Met name het meedenken van het personeel heeft ons doen besluiten onze aankoop hier te doen. Voor de raambekleding is ons geadviseerd te kiezen voor een Smartcord-systeem, wat eraan bijdraagt dat het bedieningskoord altijd op de juiste hoogte hangt. Bedankt voor het prettige advies (en de koffie).

Ellen Zuidmeer

Na enige tijd twijfel te hebben gehad, ben ik door deskundig advies zeer goed geholpen door deze echte vakmensen. Het warme gevoel van een familiebedrijf zorgt ervoor dat het gehele koopproces... Na enige tijd twijfel te hebben gehad, ben ik door deskundig advies zeer goed geholpen door deze echte vakmensen. Het warme gevoel van een familiebedrijf zorgt ervoor dat het gehele koopproces gemakkelijk wordt gemaakt!