Wooldrik

Een top zaak

Wilma

Ge en Wilma

uitermate goed geholpen. Er is alles aangedaan ons van een mooie vloer te voorzien. Vakkundig en klantvriendelijk

Elly

Niets dan lof!
Ontvangst en bejegening heerlijk en gezellig. Vakkennis ten overvloed en goede adviezen.

Kooistra

Erg goed en deskundig geholpen met een nieuwe vloer en jaloezieën. De keuze aan vloeren en raambekleding was erg ruim, zodoende snel tot een goede keuze gekomen.

Bedankt! Zeker een...

Bedankt! Zeker een aanrader!

Prachtig vloerkleed gekocht!
Super klantvriendelijk geholpen.
Denken mee,luisterend oor.
Mooie showroom.
Zeer prettig aankoop gedaan.
Echt aanrader voor iedereen.

Jeroen en Eline de Man

Top bedrijf! Altijd een warm welkom, vriendelijk personeel, goede adviezen en er wordt zeer goed geluisterd en meegedacht!
Voor de tweede keer een woning volledig laten voorzien van vloer en...
Voor de tweede keer een woning volledig laten voorzien van vloer en raambekleding. Het ziet er weer geweldig en strak uit. We krijgen heel veel complimenten. Bedankt nogmaals!

Zeer tevreden over de garantie.

w brinkman

Vakkundig personeel, goede voorlichting, juiste prijs/kwaliteit verhouding,laten werk schoon achter prettig in omgang.
Doen wat ze zeggen,komen afspraken na. Als wij stoffering zoeken gaan we...
Doen wat ze zeggen,komen afspraken na. Als wij stoffering zoeken gaan we eerst naar noordman,wat eigenlijk ook het eindstation wordt.

Gerard

'Wij waren bijzonder happy met de uitgebreide keuzemogelijkheid en de hele snelle service van het Noordman vloerenbedrijf. We waren hierdoor in staat om sneller dan verwacht te kunnen verhuizen en... 'Wij waren bijzonder happy met de uitgebreide keuzemogelijkheid en de hele snelle service van het Noordman vloerenbedrijf. We waren hierdoor in staat om sneller dan verwacht te kunnen verhuizen en dat was echt wat waard'

Paper Dreams

De snelheid, nauwkeurigheid en klantvriendelijkheid waar mee Noordman werkt kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aannemen! Het vervangen van van tapijt in drie kantoren was binnen 3 uur geregeld.... De snelheid, nauwkeurigheid en klantvriendelijkheid waar mee Noordman werkt kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aannemen! Het vervangen van van tapijt in drie kantoren was binnen 3 uur geregeld. Zo hebben onze mensen er weinig tot geen hinder van ondervonden en konden ze snel weer aan het werk in een opgefrist kantoor. Noordman nogmaals bedankt!