E.M.

Mijn ervaring is , de verkoper is zeer geduldig en luisterend oor . Tevens vloerplanken mee naar huis mogen nemen om te beoordelen . Vloer is vakkundig gelegd .afwerking prima . En service is oude... Mijn ervaring is , de verkoper is zeer geduldig en luisterend oor . Tevens vloerplanken mee naar huis mogen nemen om te beoordelen . Vloer is vakkundig gelegd .afwerking prima . En service is oude stukken vloerbedekking tegen inloop ?. De akoestiek is heel goed vanwege de ondervloer ( gehoorprobleem ) .

Krol

De firma Noordman heeft een prachtige lichteiken laminaat vloer bij ons gelegd. In een groot appartement en dat in 1 dag. Het ziet er prachtig uit en wij zijn er superblij mee. Ook het contact met... De firma Noordman heeft een prachtige lichteiken laminaat vloer bij ons gelegd. In een groot appartement en dat in 1 dag. Het ziet er prachtig uit en wij zijn er superblij mee. Ook het contact met de firma verliep uitstekend, zelfs toen we de vloer liever op een andere datum wilden hebben. Ook dat werd prima geregeld.

Brenda Halfwerk

Vriendelijk, servicegericht

Igor

Kundig en vriendelijk

M.

Goede afspraken die prima nagekomen worden. Zeer tevreden over alles.

Tupker

We zijn erg fijn geholpen en goed geadviseerd in de showroom. Na het inmeten vond het plaatsen van de vloerbedekking en raambekleding geheel volgens afspraak plaats. Het ziet er erg fraai uit.

van Leeuwen / Vermeer

Een hele fijne service zowel in de zaak als Stefan die bij ons de vloer heeft gelegd!

Fysiotherapie with Joy

Op een prettige manier geholpen en alles volgens afspraak verlopen. Met het leggen is ook erg netjes gewerkt omdat ik al geverfd had. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en de service. Bedankt!

Van Gelder

Een zeer positieve indruk. Betrouwbaar, niet opdringerig. En zeer goed in materiaal wat ze verkopen en goede service. Vakkundige, aardige mensen.