Nathalie Beck Bluem

Geweldig! Aardige mensen, denken goed met je mee. Door de Corona moest het project versneld worden en zijn ze dezelfde dag nog komen leggen. Heel snel en netjes. Nu hebben we een prachtig tapijt in... Geweldig! Aardige mensen, denken goed met je mee. Door de Corona moest het project versneld worden en zijn ze dezelfde dag nog komen leggen. Heel snel en netjes. Nu hebben we een prachtig tapijt in ons kantoor aan huis!

Rigter

Prettig contact & service. Zou het bedrijf zeker aanraden!

Vloeren en raamdecoratie helemaal super, niets op aan te merken. Ook zijn de werknemers van Noordman super klantgericht. Na afloop ben ik gebeld hoe alles verlopen was. Dit ervaar ik als zeer... Vloeren en raamdecoratie helemaal super, niets op aan te merken. Ook zijn de werknemers van Noordman super klantgericht. Na afloop ben ik gebeld hoe alles verlopen was. Dit ervaar ik als zeer positief.

Bert

Goede informatie gekregen. Deskundige aanleg van de vloer met aandacht voor details

P v Gerner

Alweer top

Goed geholpen, goede service

Vriendelijk en vakkundig

Rob Holleman

Kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Wij hebben 2 trappen met pvc laten bekleden en zijn zeer tevreden. Het zit er onvoorstelbaar strak in. De stoffeerders waren ook netjes en beschaafd en werkten... Kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Wij hebben 2 trappen met pvc laten bekleden en zijn zeer tevreden. Het zit er onvoorstelbaar strak in. De stoffeerders waren ook netjes en beschaafd en werkten zonder rommel te maken en zelfs de laatste restjes hebben ze mee genomen.

Hans

Bij ons de slaapkamer, woonkamer en trap ge/belegd met vinyl. Bevalt erg goed. Is ook goed gelegd door kundige mensen.