P.v,d,Linde

Netjes en correct bedrijf met vakkundige stoffeerders.

M

Goede service, je wordt goed geholpen

Jasper Roos

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Helder in communicatie, benaderbaar, goede prijzen, uitstekende kwaliteit, en komen afspraken na.

H

Prettige mensen. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Horstede

Na bezoek aan de winkel/showroom goed geadviseerd en duidelijke afspraken gemaakt. Op afgesproken tijdstip offerte ontvangen welke wederom na overleg netjes werd omgezet in een opdracht. De... Na bezoek aan de winkel/showroom goed geadviseerd en duidelijke afspraken gemaakt. Op afgesproken tijdstip offerte ontvangen welke wederom na overleg netjes werd omgezet in een opdracht. De uitvoering verliep vlot, vakkundig en netjes. Een tevreden klant erbij!

Rosmolen

Niets op aan te merken.

Jolanda

Prima bedrijf, prettig personeel. Komt afspraken na.

Paul

Mooie winkel met uitgebreid assortiment, medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor advies. Maten voor raambekleding werden netjes thuis opgemeten en er werd contact gehouden om levering/montage zo... Mooie winkel met uitgebreid assortiment, medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor advies. Maten voor raambekleding werden netjes thuis opgemeten en er werd contact gehouden om levering/montage zo goed mogelijk op elkaar aan te laten sluiten. Erg tevreden met het eindresultaat! Enige verbeterpuntje: de medewerker in de winkel bleek niet alle montagemogelijkheden van Luxaflex te kennen, in de folder die ik meekreeg las ik over FrameFix en dat bleek voor mij de gewenste oplossing.