Deskundigheid
Resultaat
Advies

De Reus Projects

Ik ben erg tevreden over de samenwerking

Vriendelijk, respectvol.

Cindy Paul

Goede kwaliteit!

Kwalitatief goede boeken. Alles is mogelijk.

Bijhouden van klantgegevens lijkt soms niet helemaal goed te gaan. Maar na een kort gesprekje is dat meteen weer opgelost.

Mickey van Hout/ Hout van Hout

Wat een geweldige ondersteuning krijg je hier als je nieuw bent in de wereld van boeken drukken.

Communicatief sterk, behulpzaam, geduldig, begripvol en inspirerend.

denk dat jullie mij meer gecorrigeerd hebben dan dat jullie dit nodig hebben. Blijf zoals jullie zijn.

Appassionato

Snel, goed en efficiënt!

Mooi drukwerk, scherpe prijs

Communicatie en duidelijkheid rondom de levering

Antoine Maes

Bijzonder goed, inzake communicatie en inzake uitvoering van de bestelde opdracht.

helder en duidelijk, niet gecompliceerd

nihil

job- aid

Mijn ervaring met het bedrijf is uniek, zeer vriendelijke service en werk met toewijding.
Door dit geweldige team heb ik mijn droom verwezenlijkt ik ontving. mijn boek precies op de dag die ik wilde op mijn verjaardag was, is een geschenk voor mij dat een herinnering zal zijn voor de rest van mijn leven dankbaar zijjn!

Vriendelijk en dadelijk.

Geen.

Chantal

Fijne hulp en persoonlijke aandacht van begin tot eind.

De mensen met wie ik contact heb gehad denken goed mee en zijn fijn in contact.

BOEK.EXPERT

Zeer vriendelijke en hulpvaardige mensen. Graag bereid mee te denken.

Bij het bezoek in Vianen konden wij duidelijk een verscheidenheid aan relevante producten ter hand nemen en onze voorkeuren aangeven. Toelichting en communicatie zijn telkens vriendelijk en helder... Bij het bezoek in Vianen konden wij duidelijk een verscheidenheid aan relevante producten ter hand nemen en onze voorkeuren aangeven. Toelichting en communicatie zijn telkens vriendelijk en helder verlopen; zowel in het voortraject als tijdens het drukproces.

Tot nu toe: geen.

Elise Meubelen

Goede samenwerking en een mooi resultaat. Snelle reactie van de werknemers en vriendelijk. Meedenkend.

meedenkend en snelle reactie

Beter beeld kunnen geven van de proefdruk - wel met schutblad.

Mari van Kasteren

Erg goede ervaring.

Goed bereikbaar, altijd een luisterend oor en erg vriendelijk personeel

Zou het niet weten