Anne

Prima ervaring met het aannemen van .Net ontwikkelaars via .Net professionals.

Jelmer

.Net Professionals zoekt, i.t.t. veel andere recruitmentbureaus, een lange termijn partnerschap op. Mede hierdoor al jaren een fijne relatie, goede kandidaten en een vlot proces.

Melissa

2 collega's zijn via .NET Professionals bij ons binnen gekomen

Goede contacten met Romy. Ze is helder en duidelijk in haar stappen en afspraken en houdt zich daar ook aan. Zeer prettig!

Dennis

Hele prettige samenwerking met Kaj Bartele opgebouwd. Duidelijk, transparent, snel en betrouwbaar.

Angela

Goede kandidaten, professionele consultants.

Tesse heeft kennis van zaken, komt met goede kandidaten en begeleid het proces professioneel

Jullie stellen .Net professionals bij ons voor. Vaak goede passende kandidaten met voldoende ervaring. Communicatie gaat op een prettige en heldere manier. Afspraken worden netjes ingepland en... Jullie stellen .Net professionals bij ons voor. Vaak goede passende kandidaten met voldoende ervaring. Communicatie gaat op een prettige en heldere manier. Afspraken worden netjes ingepland en bevestigd. Nadeel is dat je altijd naar het algemene nummer moet bellen en doorverbonden moet worden. Er is namelijk geen direct nummer bekend van het contactpersoon, tenzij deze specifiek wordt doorgegeven.