Chris Kruining

Ik heb de samenwerking met Colin als zeer prettig ervaren. Zo is hij altijd bereikbaar en weet hij goed met me mee te denken.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor de vriendelijke woorden Chris, het was inderdaad een prettige samenwerking en we houden contact. Veel succes de komende tijd!
Groet,
Colin

Jesse de Jonge

Mijn ervaring met .NET Professionals was zeer aangenaam. Ik ben super goed geholpen en heb met behulp van Tesse een plek gevonden waar ik misschien normaal niet terecht zou zijn gekomen.

Reactie .NET Professionals :

Fijn om te horen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren, Jesse. Ik wil je bedanken voor het vertrouwen en wens je veel succes bij je nieuwe werkgever.
Groetjes, Tesse Ruttenberg

Afgelopen zomer ben ik door Tesse geholpen aan een nieuwe baan. Tesse is een open en vriendelijk persoon en zorgt hierdoor voor een fijne communicatie.

Hi,
Bedankt voor je leuke review en het vertrouwen tijdens jouw zoektocht naar een passende uitdaging. Veel succes en werkplezier bij je nieuwe werkgever! Groetjes, Tesse Ruttenberg

Altijd heel prettig contact gehad met .NET Professionals, ook al in de tijd dat ik nog niet op zoek was naar een nieuwe baan.
Dankzij .NET Professionals in contact gekomen met een bedrijf dat...
Dankzij .NET Professionals in contact gekomen met een bedrijf dat perfect bij me past en waar ik binnenkort mag gaan beginnen. Tesse, bedankt!

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je vertrouwen en de prettige samenwerking. Mooi om te zien dat we samen het perfecte bedrijf hebben gevonden. Ik wil je heel veel succes en werkplezier wensen!
Groetjes,
Tesse

Bas Nieuwenburg

Uitmuntend. Graag wil ik Colin en Roël benadrukken in deze enquête. De samenwerking met beide is erg prettig. Ook al hebben jullie mij deze keer niet mijn nieuwe werkgever 'toegedragen'... bij mijn... Uitmuntend. Graag wil ik Colin en Roël benadrukken in deze enquête. De samenwerking met beide is erg prettig. Ook al hebben jullie mij deze keer niet mijn nieuwe werkgever 'toegedragen'... bij mijn nieuwe werkgever ga ik zeker kijken of we in de toekomst zaken met jullie kunnen doen. Bedankt mannen!

Reactie .NET Professionals :

Namens mij en Colin bedankt voor de mooie woorden Bas! Hopelijk komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen!
Groet,
Roël

Veerle

Ik heb erg fijn contact gehad .NET Professionals. In tegenstelling tot wat ik gewend ben van recruiters wordt er hier echt naar je geluisterd.

Hi Veerle,
Fijn te lezen dat je onze persoonlijke aanpak kan waarderen. Ik wens je veel succes en werkplezier bij je nieuwe baan!

Flexibele contacttijden, snel gesprekken bij bedrijven geregeld.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve feedback, veel succes met je nieuwe uitdaging!

Prettige omgang, duidelijke communicatie en snel handelen/terugkoppelen.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve terugkoppeling, goed om te zien dat je tevreden bent. Veel succes met je nieuwe baan!

Erg tevreden! Ze vragen echt naar jouw wensen en doen hun best om je te helpen. Verder doen ze ook de loononderhandeling voor je en worden ze ook door de werkgever betaald gebaseerd op jouw loon... Erg tevreden! Ze vragen echt naar jouw wensen en doen hun best om je te helpen. Verder doen ze ook de loononderhandeling voor je en worden ze ook door de werkgever betaald gebaseerd op jouw loon (dus hierbij hebben jullie een gemeenschappelijke interesse).

Reactie .NET Professionals :

Fijn te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor de review en veel succes met je nieuwe uitdaging!

Goed geholpen door .NET professionals voor een nieuwe en passende werkplek. Ze zorgen voor een werkplek die zoveel mogelijk bij jou als persoon past.

Reactie .NET Professionals :

Fijn dat ze een zo goed mogelijk passende werkplek voor je hebben gevonden. Bedankt voor je positieve review en veel succes met de nieuwe uitdaging!