Lammert

Een zeer goede ervaring met snelle resultaten en duidelijk contact

Hi Lammert,
Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met .NET Professionals hebt gehad.
- Team .NET Professionals

Robert Hillen

Als je op zoek bent naar een (andere) baan dan wil je altijd snel handelen en niet te lang in onzekerheid zitten of iets doorgaat of niet. En bij Roël van van Sonsbeek zit dat allemaal goed. Contact... Als je op zoek bent naar een (andere) baan dan wil je altijd snel handelen en niet te lang in onzekerheid zitten of iets doorgaat of niet. En bij Roël van van Sonsbeek zit dat allemaal goed. Contact was erg goed, je wordt serieus genomen en snelheid van handelen is uitstekend. Hij wil echt wat voor je doen.

Hi Robert,
Wat leuk om te lezen dat je ervaring met Roël zo goed is geweest en heeft mogen resulteren in een nieuwe baan.
Met vriendelijke groet,...
Hi Robert,
Team .NET Professionals

Mijn ervaring met .NET Professionals kan ik omschrijven als een hele prettige en professionele begeleiding naar een nieuwe baan als .net developer.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve feedback, leuk te lezen dat je onze recruiter als prettig en professioneel hebt ervaren.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve feedback!

Roland

Ik heb mijn samenwerking met Tesse als zeer positief ervaren. Ze begreep precies wat ik zocht en hielp veel onderzekeden weg te nemen door mij goed te informeren. Ze had al snel een aantal geweldige... Ik heb mijn samenwerking met Tesse als zeer positief ervaren. Ze begreep precies wat ik zocht en hielp veel onderzekeden weg te nemen door mij goed te informeren. Ze had al snel een aantal geweldige mogelijkheden voor me, en vrijwel direct kon ik al op gesprek. Ook daar heeft Tesse me op helpen voorbereiden, waardoor ik al een streepje voor had tijdens het sollicitatieproces.

Verder hield Tesse mij altijd op de hoogte en was bereikbaar om eventuele vragen te beantwoorden. Dankzij haar hulp heb ik snel en zonder veel moeite een leuke baan gevonden.

Kortom, mijn ervaring met Tesse was uitstekend en ik raad haar zeker aan voor mensen die een nieuwe baan zoeken of zich willen oriënteren.

Reactie .NET Professionals :

Leuk om je ervaring over onze samenwerking te lezen, Roland. Zelf heb ik het namelijk ook als zeer prettig ervaren. Ik heb er alle vertrouwen in dat je die Masterclasses bij Harvest gaat rocken!... Leuk om je ervaring over onze samenwerking te lezen, Roland. Zelf heb ik het namelijk ook als zeer prettig ervaren. Ik heb er alle vertrouwen in dat je die Masterclasses bij Harvest gaat rocken! Heel veel succes en plezier gewenst.

Meedenken en meekijken naar een passende werkgever. Ze geven niet te snel op voor je.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve reactie, veel succes met je nieuwe uitdaging!

Goede communicatie doorheen het hele process. Altijd de nodige ondersteuning gehad. Dit was mijn eerste job en ze hebben me geholpen met de onderhandeling voor de salaris.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve feedback.
Leuk te lezen dat je goed bent geholpen bij het vinden van je eerste baan. Veel succes!

Open en eerlijk contact. Duidelijke afspraken.

Reactie .NET Professionals :

Fijn dat je het al prettig hebt ervaren, veel succes met je nieuwe uitdaging!

Ivy Visser

Heel fijn! Duidelijk en eerlijk. Weet waar je aan toe bent.

Hi Ivy,
Fijn om te lezen dat je positieve ervaring hebt en je de communicatie als duidelijk en eerlijk hebt ervaren.
Veel succes met je nieuwe baan!

Dennis

Erg positief, je krijgt goede vacatures voorgeschoteld en kan in alle rust beslissen.

Hi Dennis,
Leuk te lezen dat je het contact als positief hebt ervaren en er goede vacatures met je gedeeld zijn. Veel succes met je nieuwe baan.
Groet,
Team Java Professionals