Via Tesse een leuk traineeship gevonden! De gesprekken waren ontzettend fijn en nuttig! Kortom een fijne ervaring!

Reactie .NET Professionals :

Leuk om te lezen dat je het contact met Tesse als fijn hebt ervaren. Veel succes met je traineeship!

Masud

Heb het bedrijf gevraagd of ze kunnen stoppen met ongevraagd mails te versturen. Ze blijven doorgaan

Beste Masud,
Beste Masud,
Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met .NET Professionals hebt. Wij zijn juist een organisatie dat netjes omgaat met de gegevens van ontwikkelaars en luisteren naar hun wensen, dit voorval is dan ook echt niet in lijn met onze werkwijze.
We hebben even research moeten doen en er lijkt aan onze kant iets mis te zijn gegaan met het verwerken van jouw gegevens. Hierdoor stond je dubbel in ons systeem en heb je alsnog een mail ontvangen, wat niet de bedoeling is geweest. N.a.v. je review hebben wij je nog proberen te bereiken, helaas zonder succes. Onze excuses hiervoor, bij deze de bevestiging dat het dit keer correct is verwerkt. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het uiteraard graag.
Roy van Team .NET Professionals

Bas Nieuwenburg

Colin is de beste en meest professionele recruiter die ik mijn loopbaan heb ontmoet. Een geweldige aanwinst voor jullie bedrijf. Colin je bent een held.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor de vriendelijke woorden Bas. Ik wil jou ook bedanken voor de zeer prettige samenwerking en ben blij dat we tevens hebben kunnen lachen. Veel succes en we houden contact!
Groet,...
Groet,
Colin

Ik ben goed door .NET Professionals geholpen bij het vinden van een nieuwe baan. Ze waren niet opdringerig en erg behulpzaam.

Stefan

De bedrijven waarmee .NET Professionals in contact staan waren voor mij erg intressant, daarnaast was het erg prettig samenwerken met mijn recruiter. Ze was erg proactief en nam mijn wensen mee.

Hi Stefan,
Leuk om te lezen dat je het contact als prettig hebt ervaren en ze goed naar je heeft geluisterd. Veel succes met je nieuwe baan!

Kevin

.NET Professionals nam initieel contact op via LinkedIn, en viel direct op door de fijne en persoonlijke aanpak. Na een ineffectieve zelfstandige zoektocht van een maand besloot ik op het aanbod in... .NET Professionals nam initieel contact op via LinkedIn, en viel direct op door de fijne en persoonlijke aanpak. Na een ineffectieve zelfstandige zoektocht van een maand besloot ik op het aanbod in te gaan. Binnen een week of twee had ik al vier sollicitatiegesprekken gehad bij verschillende passende (en grote) partijen, zodat ik een een beeld kon vormen. Door het gehele proces was er een enorm fijne en persoonlijke aanpak. Een luisterend oor voor bevindingen, met wijze advies waar passend. Vorige week vrijdag, nog geen maand na het eerste contact met .NET Professionals heb ik een contract getekend voor een onwijs vette baan. Bedankt toppers!

Hi Kevin,
Hi Kevin,
Super leuk om te lezen dat onze aanpak jou van het begin tot het einde heeft aangesproken en je de samenwerking als fijn en persoonlijk hebt ervaren. Met als resultaat een hele toffe baan!
Bedankt voor je positieve review en heel veel succes namens team .NET Professionals!

Joey Barten

Zeer aangenaam. Snel handelen, goede matches vinden door aandacht en interesse in profiel en bedrijven.

Hi Joey,
Bedankt voor het schrijven van een review. Blij dat wij je hebben kunnen helpen en veel succes met je nieuwe baan!

Bart

Zeer te spreken over de persoonlijke aanpak. Ze gaan net een stapje verder voor je.

Reactie .NET Professionals :

Fijn om dit te lezen Bart, veel succes met je nieuwe baan!

Bart Commandeur

Ontzettend fijne ervaring gehad in het proces naar een nieuwe baan toe en uiteindelijk aan een topplek gekoppeld.

Hi Bart,
Bedankt voor je positieve review. Leuk om te lezen dat de samenwerking met Tesse heeft geresulteerd in een mooie nieuwe baan. Veel succes met de uitdaging!

AV Becker

Professioneel en op maat

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je review, veel succes met je nieuwe uitdaging!