Erg positief, snelle en passende contacten.

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve feedback, veel succes met je nieuwe stap in je carrière!

Zeer prettig contact

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve review!

Tiamo

Zeer gedegen recruitment professionals die kandidaten op een persoonlijke manier snel aan de juiste functie koppelen

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor je positieve feedback Tiamo, fijn dat Tesse jou heeft kunnen helpen. Veel succes met je nieuwe baan!

Ik reageerde op een oude uitnodigingsmail van een vertrokken collega. Ik kreeg een reactie van een huidige recruiter. Zij hielp mij heel goed en ze was heel leuk om met te communiceren. Binnen een... Ik reageerde op een oude uitnodigingsmail van een vertrokken collega. Ik kreeg een reactie van een huidige recruiter. Zij hielp mij heel goed en ze was heel leuk om met te communiceren. Binnen een paar weken heb ik een heel mooie baan gevonden via .NET Professionals. Dank voor de service!

Reactie .NET Professionals :

Bedankt voor het schrijven van je review! Leuk om te lezen dat je zo goede ervaring hebt gehad met .NET Professionals. Veel succes met je nieuwe baan!

Uitstekend geholpen aan een .NET baan bij een leuk bedrijf dat goed bij mij past. .NET Professionals was persoonlijk, attent en nam bijkomende taken uit handen zodat ik mij kon richten op de inhoud.

Bas

Goed contact, goede samenwerking, wederzijds begrip en respect, staan open voor dialoog.

Sander

Professionele club die in goed overleg het eerste contact met een potentiele nieuwe werkgever voor je overneemt.

.NET Professionals is een recruitment bureau die met je mee denkt.

Patrick Dolleman

Serieuze, maar soepele en fijne ervaring.

Positieve ervaring. Er wordt goed gekeken naar de persoonlijke drijfveren bij het zoeken naar een match.