Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

St

Bij essent melden dat jullie woningen van voor 1925 niet isoleren

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u isolatie van Nederland Isoleert wel/niet aanbevelen?

Annuleert afspraak zonder reden. Navraag leert dat wining van voor 1925 niet door dit bedrijf wordt geisoleerd

Niks

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het ongemak. Wij weten niet beter dan dat Essent hier goed van op de hoogte is. Voor de zekerheid zal ik dit echter beslist doorgeven aan de betreffende afdeling.

Misschien even aangeven dat er een controle nog langskomt. Ik was toevallig thuis.

Kan er natuurlijk nog niet veel over zeggen qua bespring of wooncomfort want het is net gedaan. Het is wel netjes en snel gedaan volgens afspraak.

Wat viel u in positieve zin op?

dat het zo snel gedaan kon worden

Zilhad

Volgende keer met elektrische auto rijden

Die hebben werk goed gedaan

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren snel en hebben werkzaamheden goed uitgevoerd

Martijn

Netter werken

Er wordt niet netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van de opdracht uitvoeren

Netjes en correct werk geleverd.

Nvt

Omdat het goed en vlug gemaakt is

Wat viel u in positieve zin op?

Alles vlug en netjes afgehandeld

G. K. Frantzen

Goed advies en nette werkwijze cq installatie.

Snelheid van leveren. Nette werklieden/installateurs

Kevin

Planning beter afstemmen met de klant. Meer informatie over subsidieregeling. Hoe gaat dat precies in zijn werk.

Wel: ivm de korte levertijd dat de opdracht kan worden uitgevoerd.
Wel: ivm de korte levertijd dat de opdracht kan worden uitgevoerd.
Niet: communicatie van SMS en email over de exacte tijd dat ze de opdracht komen uitvoeren komt niet overeen. Ook is het niet handig om de dag ervoor om1800uur dit bericht te versturen. Er kan dan geen contact meer worden opgenomen met de planning.

Wat viel u in positieve zin op?

Nette afwerking. Vriendelijkheid, kennis en meedenken van de monteurs.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw feedback. We zullen de door u genoemde verbeterpunten zeker meenemen in het evalueren van onze dienstverlening. Overigens kunt u op... Bedankt voor uw feedback. We zullen de door u genoemde verbeterpunten zeker meenemen in het evalueren van onze dienstverlening. Overigens kunt u op https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/isde/woningeigenaren kijken voor een stappenplan om de subsidie aan te vragen.

Benjamin

Schriftelijk contact per email verliep moeizaam: doorgegeven wijzigingen zijn niet verwerkt (moest ik nabellen), soms geen reactie op vraag of bevestiging van wijziging (hoewel dit wel telefonisch... Schriftelijk contact per email verliep moeizaam: doorgegeven wijzigingen zijn niet verwerkt (moest ik nabellen), soms geen reactie op vraag of bevestiging van wijziging (hoewel dit wel telefonisch was toegezegd).

Ik wilde geen vloerisolatie obv PUR en was daarom op zoek naar PIF-isolatie.

Snelle reactie na aanvraag offerte. Vriendelijke monteurs. Duidelijke website

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het soms wat moeizame contact. We zullen pogen dit in de toekomst beter te doen. We zijn wel blij om te horen dat u op andere vlakken wel te spreken bent over de isolatie. Hopelijk... Onze excuses voor het soms wat moeizame contact. We zullen pogen dit in de toekomst beter te doen. We zijn wel blij om te horen dat u op andere vlakken wel te spreken bent over de isolatie. Hopelijk is dat wat mag beklijven!

F.W.Cuppen

?

Goed advies, snel uitgevoerd en kundig personeel.

Snelheid van uitvoering werk