Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
8.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ga vooral zo door !

Zeer vriendelijk personeel en zeer harde werkers !

Wat viel u in positieve zin op?

goede uitleg , werd goed naar je geluisterd

Eric van Oorschot

Prima voorlichting voor en tijdens isoleren

Feedback tijdens isoleren

Jacobi

Hou dit nivo

Afspraken precies en op tijd nagekomen.
Voorafgaand aan werkzaamheden samen werkzaamheden bekeken en toegelicht.
Vriendelijke werkers en net werkend.
Aanbevolen!

Proffessieonaliteit

Dirker

Dat er geen oplossing is als er veel kabels in kruipruimte zijn om die toch van een isolatielaag te voorzien

Wat viel u in positieve zin op?

snel en vakkundig te werk

Gerrit Lensink

Prijs/kwaliteit

Netjes afgewerkt

Ga zo door jullie hebben mij zeer goed geholpen

zodra isolatie merk je het al in je huis de muren voelen niet meer zo koud plus het tocht minder

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijk personeel en kennis er werd na afloop netjes op geruimd

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt! Dat is leuk om te horen!!

Ruud Slippens

Als jullie niet kunnen isoleren ivm vorst. vertel het dan waarom niet! nu kreeg ik te horen "te slecht weer dan mogen we niet rijden" maar van de monteurs horde ik de werkelijke reden.

komen vakkundige over.

Wat viel u in positieve zin op?

de monteurs werkten netjes en gaven goede adviezen.

Reactie Nederland Isoleert:

Dat is inderdaad een vreemde uitleg van de oorzaak van waarom de afspraak niet door mocht gaan. Helaas is het inderdaad zo dat als het te koud is de lijm die wij gebruiken bij het isoleren niet goed... Dat is inderdaad een vreemde uitleg van de oorzaak van waarom de afspraak niet door mocht gaan. Helaas is het inderdaad zo dat als het te koud is de lijm die wij gebruiken bij het isoleren niet goed uit hard. In welk geval wij dus inderdaad niet kunnen isoleren met spouwparels.

St

Bij essent melden dat jullie woningen van voor 1925 niet isoleren

Annuleert afspraak zonder reden. Navraag leert dat wining van voor 1925 niet door dit bedrijf wordt geisoleerd

Niks

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het ongemak. Wij weten niet beter dan dat Essent hier goed van op de hoogte is. Voor de zekerheid zal ik dit echter beslist doorgeven aan de betreffende afdeling.

Misschien even aangeven dat er een controle nog langskomt. Ik was toevallig thuis.

Kan er natuurlijk nog niet veel over zeggen qua bespring of wooncomfort want het is net gedaan. Het is wel netjes en snel gedaan volgens afspraak.

Wat viel u in positieve zin op?

dat het zo snel gedaan kon worden