Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
8.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Geen.

tevreden over de gehele gang van zaken. afspraken , info, enz. Zekerniet op de laatste plaats de 2 werklieden. Keurige mensen, vertelde wat ze deden, netjes gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Info verstrekking en nakomen van de afspraken.

Ik zou isolatie van Nederland Isoleert wel aanbevelen omdat ze goed meedenken en niet duur zijn.

Zeer deskundig

Mooi op tijd en netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Goed advies en heldere snelle communicatie. Isolatieteam was ook snel en zeer aardig

Snelheid van werken

afspraken worden nagekomen, goede voorlichting

vriendelijkheid

Geef meer duidelijkheid over op welke termijn de werkzaamheden worden uitgevoerd. Een redelijke termijn is te nietszeggend. Was voor mij bijna aanleiding om geen opdracht te geven.

Goede uitvoering van de werkzaamheden

Wat viel u in positieve zin op?

Het team die de werkzaamheden uitvoerde was goed op elkaar ingespeeld en heeft goed en netjes gewerkt.

Reactie Nederland Isoleert:

U heeft inderdaad helemaal gelijk dat het belangrijk is om een levertermijn te bespreken. Heel globaal doen wij dit ook altijd tijdens onze adviesgesprekken. Per regio kan de wachttijd echter flink... U heeft inderdaad helemaal gelijk dat het belangrijk is om een levertermijn te bespreken. Heel globaal doen wij dit ook altijd tijdens onze adviesgesprekken. Per regio kan de wachttijd echter flink verschillen. We kiezen er hierom dan ook voor om slechts een ruime inschatting te doen. Dit om teleurstelling of het wekken van valse verwachtingen te voorkomen.

Ik had moeite dat de mensen alleen maar Engels spraken en bijna geen Nederlands of duits

De jongens die dit werk hebben goed en vlug gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Met hand gebaar moeten communiceren

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij doen altijd ons best om er voor te zorgen dat we een Nederlands sprekende monteur meesturen op een klus. Helaas kan het een enkele keer gebeuren dat dit door... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij doen altijd ons best om er voor te zorgen dat we een Nederlands sprekende monteur meesturen op een klus. Helaas kan het een enkele keer gebeuren dat dit door capaciteitsproblemen niet mogelijk blijkt. We zijn wel blij om te horen dat u tevreden bent over het door hun geleverde werk.

Foto's in Word mailen

aardige jongemannen. verder ben ik een leek.

Wat viel u in positieve zin op?

alles ging goed al kan ik niet beoordelen of het inderdaad goed is.

Laat verkoper bij technische schouwing meer gericht aandacht schenken aan verschil in voegbreedte(n), zodat er geen verrassingen zijn tijdens de uitvoering!

zijn verbaasd, dat na technische inspectie er geen opm. werd gemaakt over verschil in voegbreedte van de voor-, en achtergevel.
tijdens de uitvoer was dit een issue, waarbij opm. werd gemaakt...
tijdens de uitvoer was dit een issue, waarbij opm. werd gemaakt dat deze muurgedeelten niet geÏsoleerd zouden kunnen worden???
Wij hebben toen opgemerkt er totaal van af te zien als uw personeel deze mening bleef toegedaan. Uiteindelijk na terugkoppeling en overleg met uw firma is er toen een oplossing gekomen.

Wat viel u in positieve zin op?

Correcte uitvoering van werkzaamheden.

Ivar van der Horn

Klachten over minder kanalen laten gaan zodat zaken eerder opgelost kunnen worden.

Bij de controle van het dak zijn een aantal belemmeringen niet benoemd. Daarom stonden de werknemers van Lubben Isolatie na lang wachten bij ons op zolder maar moesten ze ons mededelen dat ze die... Bij de controle van het dak zijn een aantal belemmeringen niet benoemd. Daarom stonden de werknemers van Lubben Isolatie na lang wachten bij ons op zolder maar moesten ze ons mededelen dat ze die dag niet konden isoleren. We hadden deze dag speciaal vrijgenomen.

Verder zijn er bij de spouwmuurisolatie twee gaten niet opgevuld en de gaten die wel docht waren hadden een totaal andere kleur. Hier is minstens 10 keer achteraangebeld om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Uiteindelijk heeft Leslie het opgepakt, dit was een lichtpuntje.

Toen er naar weken eindelijk iemand kwam om de gaten op te vullen en de rest qua kleur gelijk te maken met de rest bleek dat er dat er in hele stukken geen isolatie zit. Dit moet dus nog.

Kortom; veel gedoe en we hebben er zelf erg veel energie in moeten steken om het opgelost te krijgen.

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers van Lubben Isolatie.

Reactie Nederland Isoleert:

Het is erg rot dat het isoleren van uw woning zo frustrerend is gebleken. Graag zou ik iets voor u doen om het leed wat te verzachten. Ik vrees echter dat zelfs de meest zorgvuldig gekozen woorden... Het is erg rot dat het isoleren van uw woning zo frustrerend is gebleken. Graag zou ik iets voor u doen om het leed wat te verzachten. Ik vrees echter dat zelfs de meest zorgvuldig gekozen woorden op dit punt weinig verschil zullen maken. Ik wil u in elk geval onze oprechte excuses aanbieden en u beterschap beloven. Ook zal ik u als blijk van onze excuses een bloemetje sturen. Wij hopen dat u ondanks alle frustratie toch fijne feestdagen mag ervaren.