Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
8.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Zilhad

Volgende keer met elektrische auto rijden

Die hebben werk goed gedaan

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren snel en hebben werkzaamheden goed uitgevoerd

Martijn

Netter werken

Er wordt niet netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van de opdracht uitvoeren

Netjes en correct werk geleverd.

Nvt

Omdat het goed en vlug gemaakt is

Wat viel u in positieve zin op?

Alles vlug en netjes afgehandeld

G. K. Frantzen

Goed advies en nette werkwijze cq installatie.

Snelheid van leveren. Nette werklieden/installateurs

Kevin

Planning beter afstemmen met de klant. Meer informatie over subsidieregeling. Hoe gaat dat precies in zijn werk.

Wel: ivm de korte levertijd dat de opdracht kan worden uitgevoerd.
Wel: ivm de korte levertijd dat de opdracht kan worden uitgevoerd.
Niet: communicatie van SMS en email over de exacte tijd dat ze de opdracht komen uitvoeren komt niet overeen. Ook is het niet handig om de dag ervoor om1800uur dit bericht te versturen. Er kan dan geen contact meer worden opgenomen met de planning.

Wat viel u in positieve zin op?

Nette afwerking. Vriendelijkheid, kennis en meedenken van de monteurs.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw feedback. We zullen de door u genoemde verbeterpunten zeker meenemen in het evalueren van onze dienstverlening. Overigens kunt u op... Bedankt voor uw feedback. We zullen de door u genoemde verbeterpunten zeker meenemen in het evalueren van onze dienstverlening. Overigens kunt u op https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/isde/woningeigenaren kijken voor een stappenplan om de subsidie aan te vragen.

Benjamin

Schriftelijk contact per email verliep moeizaam: doorgegeven wijzigingen zijn niet verwerkt (moest ik nabellen), soms geen reactie op vraag of bevestiging van wijziging (hoewel dit wel telefonisch... Schriftelijk contact per email verliep moeizaam: doorgegeven wijzigingen zijn niet verwerkt (moest ik nabellen), soms geen reactie op vraag of bevestiging van wijziging (hoewel dit wel telefonisch was toegezegd).

Ik wilde geen vloerisolatie obv PUR en was daarom op zoek naar PIF-isolatie.

Snelle reactie na aanvraag offerte. Vriendelijke monteurs. Duidelijke website

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het soms wat moeizame contact. We zullen pogen dit in de toekomst beter te doen. We zijn wel blij om te horen dat u op andere vlakken wel te spreken bent over de isolatie. Hopelijk... Onze excuses voor het soms wat moeizame contact. We zullen pogen dit in de toekomst beter te doen. We zijn wel blij om te horen dat u op andere vlakken wel te spreken bent over de isolatie. Hopelijk is dat wat mag beklijven!

F.W.Cuppen

?

Goed advies, snel uitgevoerd en kundig personeel.

Snelheid van uitvoering werk

D.Bos

Planning is erg slecht. Ben op maandagmorgen 8 januari gebeld dat de monteurs dinsdag rond 9 uur zouden starten. Op maandag een mail dat ze in de middag zouden starten. Daarna een sms’je dat ze... Planning is erg slecht. Ben op maandagmorgen 8 januari gebeld dat de monteurs dinsdag rond 9 uur zouden starten. Op maandag een mail dat ze in de middag zouden starten. Daarna een sms’je dat ze tussen 12 en 17 uur zouden starten. Ze waren er dinsdag om 9.30 uur.
Een week later stonden dezelfde mannen op 15 januari weer voor de deur . Wil hierbij zeggen dat de planning erg verwarrend is bij uw bedrijf.

De uitvoering is prima en erg snel. Kosten isolatie +/- 600 euro. Aanbrengen in 1 1/2 uur met 3 man zeg maar halve dag 12 manuren kosten rond 700 euro. Vertegenwoordiger die 15 minuten langs komt... De uitvoering is prima en erg snel. Kosten isolatie +/- 600 euro. Aanbrengen in 1 1/2 uur met 3 man zeg maar halve dag 12 manuren kosten rond 700 euro. Vertegenwoordiger die 15 minuten langs komt 100 euro totaal 1400 euro. Winst en vaste kosten 25 % . Geeft een totaal van 1750 euro. Factuur 2475 euro. Voor wie is nu die 725 euro? Uiteindelijk voel ik mij financieel benadeeld door uw bedrijf.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze in 90 minuten weer weg waren.

Jan

Wij moesten via de mail een tijd invullen wanneer het ons het best past, toen belde ons een werknemer van U, dat dit zo niet werkte bla ,bla enz . Ik had het idee dat we niks verkeert hadden gedaan... Wij moesten via de mail een tijd invullen wanneer het ons het best past, toen belde ons een werknemer van U, dat dit zo niet werkte bla ,bla enz . Ik had het idee dat we niks verkeert hadden gedaan maar ik ga er van uit dat dit een incident was (met verkeerde been uit, tampon zat niet lekker ofzo), kan gebeuren verder alles prima !

goed snel en netjes !

snel netjes prof.