Olga

De mensen zijn klantvriendelijk, maar vooral het geen ze bieden is super waardevol!

Super positief

Linda Metman

Nu zo’n 2 maanden bezig en al 8 kg kwijt. Op een manier dat mijn tafelgenoten vaak jaloers naar mijn bord kijken. Maar nog belangrijker ik voelde al na de eerste week een enorme boost in mijn... Nu zo’n 2 maanden bezig en al 8 kg kwijt. Op een manier dat mijn tafelgenoten vaak jaloers naar mijn bord kijken. Maar nog belangrijker ik voelde al na de eerste week een enorme boost in mijn energie na een langevtijd vol stress voel ik me nu al veel sterker.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Levensveranderend zonder afzien. Alleen wat meer moeite investeren in je planning.

Reactie Nederland Slank:

kijk, dat horen we graag!
Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Ella Hofstee

Meedoen was een weloverwogen besluit. Dit vanwege de logische en praktische theorie waarbij er vanuit wordt gegaan dat elk lichaam uniek is en anders reageert. Na een uitgebreid bloedonderzoek kreeg... Meedoen was een weloverwogen besluit. Dit vanwege de logische en praktische theorie waarbij er vanuit wordt gegaan dat elk lichaam uniek is en anders reageert. Na een uitgebreid bloedonderzoek kreeg ik mijn voedingsplan dat ik zorgvuldig heb doorgenomen.

Doel was 15 kilo afvallen in een jaar tijd. Naar mijn mening een realistisch doel. Ik genoot van het gezonde eten en het uitblijven van een hongergevoel. Maar na 3 maand stagneerde mijn gewichtsverlies. Mijn vriendelijke begeleidster legde de oorzaak bij te weinig drinken. Daarop klokte ik dagelijks 2,5 liter water weg. Een halve liter meer dan ik al deed. Meer lukte mij echt niet.

Maar helaas. Ik kwam niet aan maar viel ook niet af. En had nog 9 kilo te gaan! De begeleidster adviseerde minder te sporten. Tweemaal per week tennisles verruilde ik voor 3x wandelen. Ook dit hielp niet.

Na 5 maand ben ik gestopt. De reden waarom dit voedingsplan voor mij niet heeft gewerkt is mij niet duidelijk geworden.
Recent informeerde mijn begeleidster ineens via mijn voicemail naar hoe het nu is. Ik had al bijna een jaar niets meer van haar gehoord. Meermaals heb ik geprobeerd haar terug te bellen. Maar ze is onbereikbaar.

Ik heb een stuk doortastendheid van mijn begeleidster gemist. Breder dan alleen drinken en beweging. Het zou echt fijn zijn geweest als ze alles uit de kast had getrokken om de reden voor het blijven hangen in gewicht te achterhalen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Theorie is goed maatwerk maar teleurstellende begeleiding

Reactie Nederland Slank:

Beste Joke, Gaat dit over jou of over je dochter? Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Marjorie

Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf. Goede begeleiding, genoeg tijd voor vragen, met je meedenken over alternatieven, ik ben zeer tevreden.

Zeer deskundige begeleiding!!

Tineke

Goede begeleiding

Beschrijf uw ervaring in een regel

Blij deze methode te hebben ontdekt

Janssen

Goede tips, maar alles kost geld. Vaak ook tips in de vorm van supplementen die ook vrij duur zijn. Ik wilde het boekje (geprinte blaadjes) nogmaals ontvangen en dat kost dan bijvoorbeeld 35 euro.... Goede tips, maar alles kost geld. Vaak ook tips in de vorm van supplementen die ook vrij duur zijn. Ik wilde het boekje (geprinte blaadjes) nogmaals ontvangen en dat kost dan bijvoorbeeld 35 euro. Ik vond wel dat mijn contactpersoon veel kennis had maar motivatie moet je echt geheel uit jezelf halen. Toen ik 2 weken op rij niet was afgevallen werd mij gevraagd pas weer contact op te nemen als ik het weer op de rit heb. Gezien de 1000 euro die het kostte had ik andere verwachtingen en dat klopte niet met de werkelijkheid.

Erg commercieel

Reactie Nederland Slank:

Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat je veel aan onze tips en adviezen hebt gehad. Wij proberen onze cliënten zo op te leiden, dat ze er voor de rest van hun leven wat aan hebben.... Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat je veel aan onze tips en adviezen hebt gehad. Wij proberen onze cliënten zo op te leiden, dat ze er voor de rest van hun leven wat aan hebben.
Helaas kost alles in deze wereld geld, m.n. de gezondheid. Gezonde voedingsmiddelen, natuurlijke en werkzame supplementen zijn duur. En kennis is nog prijziger. Ik vertrouw erop dat je een voedingsplan voor de rest van je leven hebt en bespaar je daarmee veel in gezondheidsklachten.

Kees-Jan Borsboom

Ik wacht nog steeds op een deel van mij betaling retour?

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik wacht nog steeds op een deel van mij betaling retour?

Beste Kees-Jan,
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze diensten en het afhandelen van je procedure. Wil je hier contact met ons over nemen?
Mvg,
Pantea

Anne-Marie

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goed, maar het strenge dieet kan niet versoepeld worden, want dan komen de klachten weer terug.

Hanneke van de Fliert

Duidelijk programma. Goede begeleiding.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Wat ik niet helemaal verwachte is toch mogelijk gebleken...

Ineke Van Keeken

Prima wel prijzig