Do

Resultaatgerichte begeleiding, professionele mensen en een goed plan

Ik ben al 10 jaar op mijn streefgewicht

Schipper

De intake was erg onproffesioneel en slecht met Liesbeth. Het is dat wij via een kennis hierover hadden gehoord anders waren wij hierdoor niet met Nederland slank in zee gegaan.

Mijn...

Mijn vriend heeft 3 maal een ander eetschema opgestuurd gekregen. Zelf kon ik tegen meerdere producten niet die op de lijst stonden.

Pantea is wel een fijn persoon, luistert naar je en geeft je adviezen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Deze eet stijl is niet vol te houden. Ik ben er en paar kilo's van afgevallen maar ik voelde mij de hele periode erg slecht.

Beste Inger,
Wat vervelend dat een administratieve omstandigheid een wat rommelige start voor je vriend gaf.
Beste Inger,
V.w.b. je intake: We staan altijd open voor feedback, zou je ons willen laten weten wat je hebt ervaren?
Dan kunnen we daar in de toekomst aan werken.
We hebben voor jou een begeleider gekozen waar je goed mee overweg zou kunnen en we zijn dan ook blij dat je dat zo hebt ervaren.
Met vriendelijke groet, Pantea

Trudy

Mijn ervaring met en de feedback van de oprichtster ernaar ik al negatief.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Mijn ervaring met het product is positief.

Beste Trudy,
Beste Trudy,
We nemen feedback serieus en zoeken meteen naar een andere begeleider als dat beter werkt. Liesbeth is zich ervan bewust dat haar directe communicatie de een meer dan de ander aanspreekt.
Juist omdat het met Liesbeth niet helemaal klikte heb ik je begeleiding opgepakt en in mijn ervaring hebben we een prettige samenwerking gehad. Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Helene

Professionele begeleiding op een persoonlijke, no-nonsense en resultaatgerichte manier. Top!

Beschrijf uw ervaring in een regel

2 januari gestart. Inmiddels 8 kilo lichter en voel ik me veel fitter. Trots en weer blij met mijn lichaam!

N Kwok

Heel berkenbaar en ik ontvang iedere week interessante artikelen die op gezond dieet betrekking hebben.

Beschrijf uw ervaring in een regel

geweldige support van Lies en haar collega's.

M.N. Soeterboek

Dat wil ik niet in een zin doen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik ben erg teleurgesteld.

Lisette Roos

Handvaten worden gegeven om je lichaam te leren kennen. Uiteindelijk zul je het natuurlijk wel allemaal zelf moeten doen d.m.v. wilskracht en discipline. De regelmatige ondersteuning is daarbij wel... Handvaten worden gegeven om je lichaam te leren kennen. Uiteindelijk zul je het natuurlijk wel allemaal zelf moeten doen d.m.v. wilskracht en discipline. De regelmatige ondersteuning is daarbij wel prettig.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Programma waarbij je het eigen lichaam beter leert kennen met een gezond en positief resultaat.

Programma is zeer effectief! Na al een week merkte ik verschil in energie, gewichtverlies en sliep ik beter!

Gegarandeerd succes

Reactie Nederland Slank:

Dank je wel Shehera, blij dat we je hebben kunnen helpen!
En hoe gaat het met je? Gaan we nog een afspraak maken?
Tot binnenkort!
Groetjes Liesbeth

Lenneke Straijer

De manier van werken is prettig en doeltreffend

super!

Dank je wel Lenneke,
Wat leuk om van een vakgenoot dit te horen.
Dank je wel voor je compliment.
Groetjes Liesbeth

Karin

Ik vind de begeleiding redelijk

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het op maat gemaakte voedingsplan is precies wat je nodig hebt om van diverse klachten af te komen.

Beste Karin,
Beste Karin,
Ik heb je ook via onze Gmail gevraagd om een afspraak zodat ik kan luisteren naar wat jij vindt dat er beter kan in onze begeleiding. Ik hoop dat je daar binnenkort tijd voor kunt maken?
Met vriendelijke groet Liesbeth van Nederland slank