Ella Hofstee

Meedoen was een weloverwogen besluit. Dit vanwege de logische en praktische theorie waarbij er vanuit wordt gegaan dat elk lichaam uniek is en anders reageert. Na een uitgebreid bloedonderzoek kreeg ik mijn voedingsplan dat ik zorgvuldig heb doorgenomen.

Doel was 15 kilo afvallen in een jaar tijd. Naar mijn mening een realistisch doel. Ik genoot van het gezonde eten en het uitblijven van een hongergevoel. Maar na 3 maand stagneerde mijn gewichtsverlies. Mijn vriendelijke begeleidster legde de oorzaak bij te weinig drinken. Daarop klokte ik dagelijks 2,5 liter water weg. Een halve liter meer dan ik al deed. Meer lukte mij echt niet.

Maar helaas. Ik kwam niet aan maar viel ook niet af. En had nog 9 kilo te gaan! De begeleidster adviseerde minder te sporten. Tweemaal per week tennisles verruilde ik voor 3x wandelen. Ook dit hielp niet.

Na 5 maand ben ik gestopt. De reden waarom dit voedingsplan voor mij niet heeft gewerkt is mij niet duidelijk geworden.
Recent informeerde mijn begeleidster ineens via mijn voicemail naar hoe het nu is. Ik had al bijna een jaar niets meer van haar gehoord. Meermaals heb ik geprobeerd haar terug te bellen. Maar ze is onbereikbaar.

Ik heb een stuk doortastendheid van mijn begeleidster gemist. Breder dan alleen drinken en beweging. Het zou echt fijn zijn geweest als ze alles uit de kast had getrokken om de reden voor het blijven hangen in gewicht te achterhalen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Theorie is goed maatwerk maar teleurstellende begeleiding

Reactie Nederland Slank:

Beste Joke, Gaat dit over jou of over je dochter? Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Score voor Nederland Slank: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Voedingsplan Nederland Slank