Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Marianne

Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben heel goed geholpen. Vriendelijk personeel.

N

In de winkel in breda, naderhand online gekeken voor mijn maat die ze beloofd hadden die er niet was.

Wil je nog iets kwijt?

Slechte klantvriendelijkheid in de winkel.
Ze geven slecht advies en alles moet online omdat de maten niet in de winkel hangen.
Verder weinig oog voor de klant.

Reactie Naron:

Hallo Nadesche, enkele dagen gelden gaf je ons ook al een 1 op Google. Daarop hebben we gereageerd met de vraag om ons ajb wat meer duidelijkheid te geven over wat er volgens jou mis is gegaan.... Hallo Nadesche, enkele dagen gelden gaf je ons ook al een 1 op Google. Daarop hebben we gereageerd met de vraag om ons ajb wat meer duidelijkheid te geven over wat er volgens jou mis is gegaan. Daarop heb je niet gereageerd.
We begrijpen dus niet goed wat je bedoeling is van deze 2e negatieve review als je ons niet de kans wilt geven om samen tot een oplossing te komen. Heel jammer. Als je er samen over wilt praten zodat wij snappen wat we niet goed hebben gedaan, dan mag je ons altijd bellen op 0765140778.

Jenna

Shop

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben niet heel fijn geholpen, allemaal snel snel en nog net niet met een zucht.

Reactie Naron:

Bedankt voor je feedback. Het is momenteel ontzettend druk. We werken juist daarom graag op afspraak om te zorgen dat we met het minimale aantal mensen dat binnen mag, we toch alle aandacht goed... Bedankt voor je feedback. Het is momenteel ontzettend druk. We werken juist daarom graag op afspraak om te zorgen dat we met het minimale aantal mensen dat binnen mag, we toch alle aandacht goed kunnen verdelen. Vervelend dat het bij jou zo niet is over gekomen.
Alle meiden bij ons zijn super rustig, geduldig en zo blij dat we weer zo lekker druk zijn en iedereen kunnen helpen. We weten niet zo goed wat er is mis gegaan en als je wilt zouden we er graag meer over horen zodat we hier in het vervolg nog beter op kunnen letten.
We hebben 1 ongeduldige collega. Die werkt niet in de winkel. Zij werkt achter de schermen zodat ze wel lekker kan zuchten. Ons verkoopteam zou dat volgens mij echt nooit doen. Dus sorry als dit zo is overgekomen.

Angela van Beekum - Havermans

Wil je nog iets kwijt?

De sfeer is warm en klantvriendelijk

Reactie Naron:

Bedankt voor je lieve woorden. Je gaf in je feedback ook aan dat je de informatie op de site minder goed vindt. Kun je misschien aangeven wat je bedoelt?
We hebben voor ons gevoel zoveel...
We hebben voor ons gevoel zoveel mogelijk uitleg en informatiepagina's in de footer staan over hoe je BH's past, wat de maten en modellen betekenen enzovoort. We willen altijd blijven verbeteren, dus aarzel niet om ons tips te geven.

Marissa

Wil je nog iets kwijt?

Ik werd super fijn geholpen. Heb best een lastige maat. Smalle taille en grote cup, maar hier kon ik eindelijk goed en leuk slagen voor mooie bh's. Ik kom met alle liefde vanuit Delft hierheen rijden.

Heidi Brouwers

Winkel in breda

Evelien

Online webshop

Wil je nog iets kwijt?

Heel tevreden. Snelle levering.

Iris Van eekelen

Fijn personeel