Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Francien de Veer

Wil je nog iets kwijt?

Hetcis nog even zoeken naar het nieuwe concept. Het idee is goed. Maar bij aankoop van badpak en bh dan is de tijd wel krap.

Reactie Naron:

Dank je voor je feedback. Een 1 op 1 passessie duurt 40 minuten. Dit is over all ruim genoeg qua tijd ook als je meer wilt kopen. Maar we zetten je echt niet na 40 minuten de paskamer uit toch?! ☺... Dank je voor je feedback. Een 1 op 1 passessie duurt 40 minuten. Dit is over all ruim genoeg qua tijd ook als je meer wilt kopen. Maar we zetten je echt niet na 40 minuten de paskamer uit toch?! ☺ Er kan altijd uitloop zijn en soms is dat een beetje en soms wat langer. Daar doen we helemaal niet moeilijk over, dus laat je daardoor nooit opjagen.

Ilse Peeters

Annemiek Meeuwissen

Liefst in de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Kwaliteit van het advies is minder ten opzichte van enige tijd geleden. Het proces in de winkel verloopt nu rommelig. Ook staat in de mail (bevestiging dat bestelling binnen is) niet dat jullie nog... Kwaliteit van het advies is minder ten opzichte van enige tijd geleden. Het proces in de winkel verloopt nu rommelig. Ook staat in de mail (bevestiging dat bestelling binnen is) niet dat jullie nog steeds op afspraak werken. Dat verwacht je niet omdat je in andere winkels geen afspraak meer hoeft te maken.

Reactie Naron:

Bedankt voor je uitgebreide feedback. Zou je misschien nog aan willen geven wat je rommelig vond verlopen? En waarom je het niveau van ons advies minder vond?
We adviseren nog altijd op...
We adviseren nog altijd op dezelfde persoonlijke en deskundige manier, het gaat alleen op 1,5 meter afstand. Die kwaliteit wordt heel erg bewaakt en daarop trainen we geregeld. We blijven verder op afspraak om de drukte goed te reguleren en te voorkomen dat je lang moet wachten of zelfs voor niets komt. Er mogen nog altijd maar 10 mensen binnen. We communiceren het op afspraak werken alle mogelijke manieren, maar het hoeft niet. En ja, soms zijn er idd hele rommelige dagen. Dat ervaren wij dan zelf ook zo en is super vermoeiend. Dat is niet te voorkomen. We weten natuurlijk nooit waarvoor klanten komen, welke vragen ze hebben of hoe druk het wordt met de vrije inloop. Dat kan dus soms gebeuren en als dat precies op een moment is dat jij er bent, dan kan ik me voorstellen dat dit minder fijn is.

Natasja

Wil je nog iets kwijt?

Bij 1 op 1 afspraak kan het eigenlijk niet zo zijn dat je moet wachten om binnen te komen en er dan niemand beschikbaar is om je te helpen. Tevens is dan wachten op een pashokje ook vreemd.

Reactie Naron:

Dat is idd niet de bedoeling. We promoten juist het maken van een afspraak om dit te voorkomen, maar net als bij de dokter of de kapper komt het soms voor dat we iets uitlopen en je dus wel even... Dat is idd niet de bedoeling. We promoten juist het maken van een afspraak om dit te voorkomen, maar net als bij de dokter of de kapper komt het soms voor dat we iets uitlopen en je dus wel even moet wachten. We controleren de hele dag door onze agenda en plannen dit altijd zo goed mogelijk met de vrije inlopers. Vervelend dus als dit bij jou niet goed is gegaan. Hopelijk hoefde je niet al te lang te wachten?

Monique Verboom

Wil je nog iets kwijt?

Alleen bij jullie vind ik altijd wat ik zoek. Daarom al vele jaren klant, ook al woon ik niet meer in de buurt.

Reactie Naron:

O wat fijn om te horen. Dankjewel! ;)

Michelle Saes

nee

Bianca Van Het Kaar

Online

Wil je nog iets kwijt?

Goede service en netjes verpakt met kadootje en wastips

M. van Woerkom

Online