Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Femke

Breda

Nee

Karin de Koning

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

altijd goede service en advies

Nicolette Vermaas

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Ik heb het nog niet meegemaakt dat ik niet kon slagen.

Wendy Westerlaken

Vooral online, af en toe in de shop

Wil je nog iets kwijt?

Bh in kleine omvang (60) erg prettig!

Gitte Verschelden

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Mooi assortiment en vriendelijk en bekwaam personeel

Jolanda

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Gezien de grote van mijn maat, JJ, kom ik steeds uit op hetzelfde model, zou wel meer afwisseling willenKom speciaal naar Breda voor de goede service.
Laatste keer met vriendin, zij werd...
Laatste keer met vriendin, zij werd verschrikkelijk geholpen.Ik hoor uw collega zeggen dat haar dag niet had, dat heeft mijn vriendin heel erg gemerkt.Aangezien mijn vriendin moeite had om zich letterlijk bloot te stellen werd ze op n verschrikkelijke manier aangesproken, echt niet normaal.
Wij hebben allebei alsnog flink gekocht, maar dit kon echt niet.Ik werk id horeca, heb ook weleens mijn dag niet, maar dat merkt n gast nooit

Reactie Naron:

Dank voor je eerlijke review. Je hebt helemaal gelijk dat ook bij een off day je klant daar nooit iets van hoort te merken. Dat is iets waar wij juist ook heel erg voor staan, maar blijkbaar is dat... Dank voor je eerlijke review. Je hebt helemaal gelijk dat ook bij een off day je klant daar nooit iets van hoort te merken. Dat is iets waar wij juist ook heel erg voor staan, maar blijkbaar is dat deze keer niet gelukt. Heel vervelend. Mag ik je vragen om wat meer toelichting te geven op wat er is gebeurd of gezegd? Dan kunnen wij hier intern mee aan de slag. We leren graag van dit soort feedback. Misschien wil je dit mailen naar klantenservice@naron.nl? Ook willen we dan graag kijken of we hiervoor nog een oplossing kunnen vinden met jullie.

Bianca Koolen

In Breda. Ook vooraf de website bekeken.

Super aardige medewerkers.

Paula Damen

Allebei

Ik ben heel tevreden

Efi

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Na advies en tips, draag ik een bh zonder dat ik het door heb!

Reactie Naron:

Dat is geweldig en is precies de bedoeling van die perfecte BH voor jou! ;)

T. Boetzkes

Alleen in de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Super dat in maat hh et ook altijd iets is.