Deze parfum opgedaan op een party en meteen verkocht! De geur was bij iedereen anders en vond hem bij mezelf ook erg lekker!
Je blijft hem lang ruiken en hebt maar weinig nodig!
Wat...
Je blijft hem lang ruiken en hebt maar weinig nodig!
Wat betreft de werking van de feromonen ben ik nog een beetje onzeker maar de geur is super fijn!

Erg lekker!

Super spul trekt bij een massage alleen wel heel erg snel in da's dan ook het enige minpunt

aanrader

Duur maar het zeker waard door de hoeveelheid standjes moet hij wel voor iedereen succes verzekerd zijn

succes verzekerd

Hele fijne scheercreme. Gebruik deze al heel wat jaartjes.
Ruikt ook lekker, maar niet te sterk.

Heel fijn

Heerlijk zoet en seductive luchtje. Mijn vriend is er dol op. Blijft lang hangen, bijna gehele dag plezier van 1 spray achter elk oor. Je doet lang met een flesje waardoor prijs kwaliteit goed is.

Heerlijk!

Meerdere malen zelfs, dik succes hier met scheren. Als ik bultjes heb, komt t nu echt van mn mesje. Zeker al sinds 2011 'vaste gebruiker', (voordat de webshop er was via party's) maar ze stijgen wel... Meerdere malen zelfs, dik succes hier met scheren. Als ik bultjes heb, komt t nu echt van mn mesje. Zeker al sinds 2011 'vaste gebruiker', (voordat de webshop er was via party's) maar ze stijgen wel steeds een paar euro (harder dan de inflatie, haha). Ik koop ze daardoor enkel nog met korting om het leuk te houden. Ik weiger flink te besparen en bij een drogist elders een miskoop te doen, veel te blij met t resultaag van deze crème.

Alle geurtjes ondertussen getest

Heerlijk spul. Ruikt lekker. Makkelijk in gebruik. Geen irritatie meer

Heerlijk

Mijne vent is héél content :)

Super !

Geweldig product !
Het is snel, riekt goed en werkt goed :)

Top !

Ik gebruikt dit product regelmatig tijdens de seks, voor massages, bij verkoudheid (als je dit op je neus doet, gaat de buitenkant van je neus niet zo snel kapot), op mijn haar...

Product...

Product kleeft niet, maakt geen vlekken, maakt niets vettig, is bijna niet zichtbaar...
Kortom een geweldig product !

Zalig product !