Dit werkt echt fantastisch, je kunt het voor verschillende dingen gebruiken en wat er beschreven staat klopt echt. Mijn partner en ik willen nooit meer iets anders sinds we dit gebruiken en dat is... Dit werkt echt fantastisch, je kunt het voor verschillende dingen gebruiken en wat er beschreven staat klopt echt. Mijn partner en ik willen nooit meer iets anders sinds we dit gebruiken en dat is nu al een aantal jaar.

Wil niks anders meer!

Ik heb dit konijntje gekocht als verrassing voor mijn vriendin. En het was een verrassing, we hebben een super leuke nacht gehad?

Konijntje

Geweldig en erg zuinig...

multifunctioneel

Deze geweldige vibrator zorgt er bij mij zelfs voor dat ik spuitend klaar kom....
Gemakkelijk verschillende standen aan te passen, passend bij je behoefte van dat moment.

geweldig

Gemakkelijk om al je speeltjes hygiënisch te reinigen.

ideaal

Super leuk voor een ladiesnight party ik heb ze oom besteld voor mijn party
Benieuwd hoe de meiden reageren

Super leuk

Ik vind ze geniaal voor op de ladies night avond en dan piemel rietjes erbij fantastischs

Super grappig

Alles klopt wat er wordt geschreven
Is misschien prijzig maar je doet echt heel lang nee

Wil nooit meer anders

Ik ben hier echt blij mee. Geen bultjes, geen jeuk. Het werkt zoals de beschrijving!

Ideaal

Mijn partner als dochter maken er dankbaar gebruik van. Het werkt zoals beschrijving. Voor de super gevoelige huid is dit een super product. Geen naweeën van droogheid aanwezig of irritaties...

Super!