Multifunctioneel glijmiddel wat niet plakt en niet ruikt. Wij gebruiken het ook voor klitten in het haar of als het pluizig is. Als je ruwe handen hebt worden ze direct heerlijk zacht met een paar... Multifunctioneel glijmiddel wat niet plakt en niet ruikt. Wij gebruiken het ook voor klitten in het haar of als het pluizig is. Als je ruwe handen hebt worden ze direct heerlijk zacht met een paar druppels. De prijs voor deze kwaliteit is goedkoop en je doet er heel lang mee!

Beste glijmiddel ooit!

Heb deze nog niet zo lang, maar heel prettig. Klein maar fijn is op deze erg van toepassing. Mooi uiterlijk en de steentjes zitten goed. Ook het bedienen van de standjes is heel handig.

Erg prettig

Naast het feit dat het een super fijn glijmiddel is, is het ook nog eens een super product om te gebruiken tegen wrijving van de bovenbenen. Ideaal wanneer je een rokje wil dragen!!!

Ladies Glide

Heerlijk ruikende parfum. Mijn mannelijk bezoek bleef maar in mijn hals zoenen. Echt een aanrader!

Heerlijk zwoel

Leuk en pikant spel om elkaar op een andere manier te leren kennen!

Leuk!

Super leuk en lekker zacht kussen. Grappig om hem cadeau te geven aan iemand. Of natuurlijk om gewoon zelf te gebruiken! Want hij is super leuk en van zeer goede kwaliteit!

Zachte borsten!

Deze OralPleasure heeft een hele lekkere dropsmaak! Normaal geen fan van drop, maar wel van deze!!

Jammie

Plakt niet, ruikt niet, vlekt niet. Heerlijk spul!

Super!

Heerlijk speeltje, moet elke vrouw naast het bed hebben

Top speeltje

Echt top! Het fijnste is nog dat het echt niet plakt.

Geweldig!