Totaal geen last meer van irritatie. Wil nooit meer anders.

Super product!

Vandaag ontvangen en direct uitgeprobeerd! Lekkere geur, heel fijn om mee te masseren. Het warme geeft een extra dimensie.

Fijn product

Ondertussen bijna een jaar in bezit.
Ondertussen bijna een jaar in bezit.
Ik vond het onwijs spannend om iets voor mezelf te bestellen, absoluut gelukkig getrouwd, maar door traumatische ervaring in het verleden een erg negatieve lading rondom sex opgebouwd. Dus zijn we samen weer langzaam aan het opbouwen en van buitenaf begonnen.
Het speeltje heeft me erg geholpen drempels te overwinnen, genot te vinden en is prettig in gebruik.
Een absolute aanrader.

Echt nooit meer anders!
Voelt niet koud aan bij gebruik. Is zacht, geurloos en geeft geen problemen achteraf.

Aanrader

Heb deze voor m'n womanizer Pro.
Musthave!

Must have

M'n man vind 't wat raar maar fijn, dat ik stiekem '2 in 1' heb is een leuk extraatje ;)

Goedgekeurd

Leuk als grapje om samen te gebruiken, wel zorgen dat er geen haartjes tussen kunnen komen ;)

Leuk

Heb deze ondertussen een jaar. Is dmv draaien op te schroeven in trilniveau. Klein maar fijn :) steentjes zitten nog steeds vast. Leuk om te combineren met andere speeltjes.

Aanrader

We hebben 'm al een poos, cadeau gekregen bij een ander (duur maar fijn) speeltje.
M'n man durft deze nog niet echt te gebruiken, maar hij ziet er strak uit en trilt goed!

Pas net in gebruik

We hebben dit speeltje al een poos in huis, gekocht tijdens een party.
M'n man vind het heel spannend wanneer hij de controle hierover krijgt ;)

Spannend