Paar jaar geleden voor het eerst besteld bij een party. Inmiddels al regelmatig bijbesteld! Kan niet meer zonder. Geen 'plak' Glijmiddel maar gewoon superfijn in gebruik!

Top spul!

Super fijn spul.. inmiddels 4e fles in onderweg :)

Zeker aanrader !

Geweldig product gebruik het nu al een aantal jaren en ben er zeer tevreden over. Doe met 1 flesje ongeveer 1 a 2 jaar (ligt eraan hoe vaak ik scheer) gem. 1x per week. Ruikt echt heerlijk en de... Geweldig product gebruik het nu al een aantal jaren en ben er zeer tevreden over. Doe met 1 flesje ongeveer 1 a 2 jaar (ligt eraan hoe vaak ik scheer) gem. 1x per week. Ruikt echt heerlijk en de jeuk en irritaties zijn weg en de uitslag ook.

I love it

Echt dit product raad ik iedereen aan man vrouw maakt niet uit!! Goed voor echt alles. Glijmiddel, vocht in brengend op de droge huid, anti pluis voor je haar, goed tegen een piepend bed, te... Echt dit product raad ik iedereen aan man vrouw maakt niet uit!! Goed voor echt alles. Glijmiddel, vocht in brengend op de droge huid, anti pluis voor je haar, goed tegen een piepend bed, te verkoming dat je deur van de auto dichtvriest (smeer het op de rubbers drogen ze ook niet uit). En zo kan je nog wel even doorgaan.

Geweldig

Geweldig die hoes!! Hij voelt niet zo koud aan als de knop van mijn pook en ziet er natuurlijk geweldig uit! Voortaan gaan we zacht en warm (om)schakelen!

Ge-wel-dig!

Hihi die antenne heeft een goed bereik! Hij komt er door de flexibiteit van de antenne goed bij en schakelt goed door de standjes heen!
Een leuk item voor weinig geld. En super voor de...
Een leuk item voor weinig geld. En super voor de deugnieten onder ons... valt niet op in de handtas! ;-)

Reviewtitel:

Goed bereik met de antenne!

Beste glijmiddel ooit. Ruikt niet, maakt je bed niet vies & is heerlijk in gebruik.

Super spul

Heel fijn spul. Gebruik dit al drie jaar. Ik doe heel lang met 1 flesje waardoor het in verhouding niet duurder is dan goedkoper scheerschuim (van bijv kruidvat huismerk). Geen bultjes, ruikt lekker... Heel fijn spul. Gebruik dit al drie jaar. Ik doe heel lang met 1 flesje waardoor het in verhouding niet duurder is dan goedkoper scheerschuim (van bijv kruidvat huismerk). Geen bultjes, ruikt lekker en je scheermesje glijdt er makkelijk overheen.

Heerlijk zacht

Heerlijk zachte massage gel/glijmiddel. Niet vet. Echt superspul

best ever

Heerlijk ruikende zachte gel voor soepel ontharen op intieme plekken. Naderhand geen irritatie of bultjes.

zacht ontharen