2 jaar plezier van gehad, nu helaas kapot. Verder wel super fijn.

konijnenoren

Dit is super fijn voor in bed te gebruiken, maar ik gebruik het ook vaak in me haar. Als mijn haar pluist, dan smeer ik er een spraytje van dit in en het glanst helemaal. Dus je kunt het voor... Dit is super fijn voor in bed te gebruiken, maar ik gebruik het ook vaak in me haar. Als mijn haar pluist, dan smeer ik er een spraytje van dit in en het glanst helemaal. Dus je kunt het voor meerdere doeleinde gebruiken. Ik vind het voor allebei echt top spul!

glijmiddel in je haar

Leuk spel! Ice breaker eerste klas! Plus dat er ook best veel diepe vragen bij zitten om even over na te kunnen denken.

Goede Party Talk

Wat een gelukkig meisje ben ik....!

WoW

Werkt meteen en goed.

Geweldig

Het plakt niet. Het droogt op wanneer je er niks mee doet en wanneer er wrijving is word het weer vloeibaar. Het flesje gaat lang mee!

Super middel.

Geweldig harde trilling, alleen door de vorm van de ring voel je het niet helemaal goed.

Kan beter...

Ziet er grappig uit maar is niet ideaal in gebruik

Reviewtitel:

Oranje is niet altijd boven

Fijne vibrator, maar trilt in hardste stand niet erg hard.

Fijne vibrator

Fantastische massage- en glijmiddel in één! Ik wil nooit anders meer gebruiken, het is een flinke aanschafprijs, maar je doet er heel lang mee. Ik gebruik dit al jaren en heb voorheen andere... Fantastische massage- en glijmiddel in één! Ik wil nooit anders meer gebruiken, het is een flinke aanschafprijs, maar je doet er heel lang mee. Ik gebruik dit al jaren en heb voorheen andere glijmiddelen geprobeerd, deze plakten altijd gigantisch en massage middelen zijn altijd extreem vet waardoor het niet in de huid trekt. Dit trekt heerlijk in na huidcontact en werkt ook voor de droge haarpuntjes en noem maar op :).

Geweldig!