MarjanG

Ruim 4 resp 3 jaar 2 trackers gebruikt voor dwalende ouderen. Werkt simpel en veilig. Batterij houdt t ook na langere tijd meer dan n week. En precieze plaatsaanduiding. Bedrijf is OK als... Ruim 4 resp 3 jaar 2 trackers gebruikt voor dwalende ouderen. Werkt simpel en veilig. Batterij houdt t ook na langere tijd meer dan n week. En precieze plaatsaanduiding. Bedrijf is OK als leverancier: snelle levering en bij vragen over werking snel geholpen.

Werk nu reeds meerdere jaren met My GPS Tracker samen en men heeft stabiele en prijs kwaliteit goede toestellen!
In het bezit van diverse Wired en 3.0 toestellen.

Jan

Prima oplossing voor track&trace van mijn sloep
werkt goed!
keurig bedrijf !

CitoTaxi

Excellente service! Had met spoed een GPS tracker nodig met startonderbreking. De jongens van myGPSTracker hebben mij direct geholpen. Ook hebben ze ons telefonisch ondersteuning geboden voor het... Excellente service! Had met spoed een GPS tracker nodig met startonderbreking. De jongens van myGPSTracker hebben mij direct geholpen. Ook hebben ze ons telefonisch ondersteuning geboden voor het correct aansluiten. Wij van CitoTaxi zijn zeer tevreden en gaan direct al onze auto’s voorzien van dit systeem.

Snelle communicatie, 1 op 1 service, accurate ondersteuning, klantgericht, kwalitatieve producten

Geen verbeterpunten

Aardig en behulpzaam bedrijf

makkelijk in gebruik en werkt gewoon zoals het hoort!

G.Braam

Een vlot en deskundig bedrijf met deskundige medewerkers die vriendelijk en behulpzaam zijn bij instellen van de tracker en het stellen van vragen. Dit geeft vertrouwen. Uitstekend 10

De duidelijkheid op de site. Uitstekend 10

geen,Uitstekend 10

R. Nagel BV

Prettige snelle communicatie, goede service en oplossingsgericht.

Snelheid en goede service.

Producten zijn slechts eenmaal in te bouwen, na verkoop van een voertuig is over-bouwen in een nieuw voertuig helaas niet mogelijk.

Autobedrijf Meijer

Goed, vriendelijk en correct

Goed werkend track en trace systeem

eSetup BV

Zeer snelle reactie van bestellen tot levering, duidelijk installatiehandleiding er bij en eenvoudig in te bouwen

snelle levering en persoonlijk contact

Arak Transport V.O.F

Ik heb een transportbedrijf met 4 voertuigen. Sinds een paar maanden maak ik gebruik van de diensten van My GPS Tracker. Met de oplossing van My GPS Tracker zijn mijn voertuigen 24/7 beveiligd tegen... Ik heb een transportbedrijf met 4 voertuigen. Sinds een paar maanden maak ik gebruik van de diensten van My GPS Tracker. Met de oplossing van My GPS Tracker zijn mijn voertuigen 24/7 beveiligd tegen diefstal en kan ik altijd inzien waar er gereden is en de hoeveelheid kilometers die zijn gemaakt. Als ik vragen heb worden deze altijd dezelfde dag nog beantwoord en opgelost. Zoek je een oplossing voor je kilometer en rittenregistratie of track&trace, kies dan voor My GPS Tracker.