J Stams

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Goede service

Snelheid

W.Muller

Ga zo door!

direct contact, snelle en duidelijke offerte, vlugge afspraak, correcte installatie, klantvriendelijk.

zie bij aspecten

Godschalk

Ga zo door

snelle goede afspraken en service

opruimen

de groot

Zo doorgaan

Snel goed werk,tevens goede uitleg

alles goed opgeruimd

G.Vergossen

Ventilatie box is ok. Reinigen is lachertje.

Vrindelijke medewerker

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Dank voor uw reactie. Wij nemen deze feedback mee in het verbeteren van onze processen.

Suvarnosaroto

N.v.t.

Continu Frisselucht In huis

Correctheid.

Het bestuur van de Vereniging van Eigenaren Daalhof-Noord blok 14

Het is belangrijk dat de medewerker aan de telefoon goed luistert naar de klant en duidelijke mails stuurt. Het moet toch mogelijk zijn dat het bestuur van de Vereniging van Eigenaren opdracht geeft... Het is belangrijk dat de medewerker aan de telefoon goed luistert naar de klant en duidelijke mails stuurt. Het moet toch mogelijk zijn dat het bestuur van de Vereniging van Eigenaren opdracht geeft om op twee plaatsen een ventilatiebox te vervangen en dit op één rekening te zetten ten name van de VvE.

Ik heb bemerkt dat Volta niet weet hoe een Vereniging van Eigenaren werkt.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs hebben goed werk geleverd.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u een negatieve ervaring heeft met onze dienstverlening. Wij proberen onze werkwijze en onze processen zo optimaal mogelijk in te regelen. De facturen waar u het... Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u een negatieve ervaring heeft met onze dienstverlening. Wij proberen onze werkwijze en onze processen zo optimaal mogelijk in te regelen. De facturen waar u het over heeft zijn, ondanks dat ze vanuit de VVE komen, particulier afgesloten. Het is niet mogelijk om 1 gezamenlijke overeenkomst op te stellen waarbij 2 toestellen op 2 diverse locaties in verwerkt zijn.
Jammer dat uw negatieve reactie hierop gebaseerd is.
Onze excuses voor de door u ervaren negatieve dienstverlening.

prive

Correct naleven van afspraken

correcte wijze van werken

de bruijn

Communicatie met monteur

monteur niet voldoende geïnformeerd over installatie.

Wat viel u in positieve zin op?

de vriendelijkheid van de monteur

Hartelijk dank voor uw reactie!
Wij nemen deze feedback mee in het verbeteren van onze processen.
Excuses voor het ongemak.

Eleveld

goed gedaan vakkundige mensen