P.M.W. Appeldoorn

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Vakkundig en flexibel

Schoone werklocatie

Verhaegh

---

Prima systeem, prima prijs

Niets bijzonders

Coenen

Volgende keer eerst situatie bekijken

Eigenlijk zou er voor het reinigen eerst gekeken moeten worden naar de situatie. Wij hebben verlaagde plafonds, waardoor er een andere situatie is.

Wat viel u in positieve zin op?

Betrokkenheid van de monteur van DHG

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Dank voor uw reactie. Goed dat u aangeeft dat uw situatie anders is dan gebruikelijk. Deze feedback zullen wij meenemen in het verbeteren van onze processen. Wel hopen wij dat u tevreden bent over... Dank voor uw reactie. Goed dat u aangeeft dat uw situatie anders is dan gebruikelijk. Deze feedback zullen wij meenemen in het verbeteren van onze processen. Wel hopen wij dat u tevreden bent over de dienst die wij geleverd hebben. Als dit niet het geval is kunt u ons ten allen tijden hierover contacteren!

M. De gijsel

Transparantie tegen opzichte van klant bij afgeven offerte en de daarbij behorende werkzaamheden

Omdat ik vooraf een offerte heb ontvangen van Volta die bij plaatsing van het ventilatiesysteem niet meer correct bleek te zijn omdat Monteuts van Volta niet op een ladder gaat staan in een trapgat... Omdat ik vooraf een offerte heb ontvangen van Volta die bij plaatsing van het ventilatiesysteem niet meer correct bleek te zijn omdat Monteuts van Volta niet op een ladder gaat staan in een trapgat om het onderhoud te plegen en hierdoor de afgesproken prijs inclusief onderhoudsabonnement niet meer geldig was

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het bedrijf die heeft heeft geïnstalleerd vakkundig was

José Öllers

Wellicht gebruiksaanwijzing erbij ivm instellen afstandbediening.

Heb 'm nog niet lang genoeg, maar heb het idee dat ie soms van zelf op een hogere stand gaat zonder dat ik aan de afstand bediening ben geweest. Wil het nog even aanzien en meldt me als dat... Heb 'm nog niet lang genoeg, maar heb het idee dat ie soms van zelf op een hogere stand gaat zonder dat ik aan de afstand bediening ben geweest. Wil het nog even aanzien en meldt me als dat inderdaad zo is. Kan ook zijn dat dat een standaard instelling is waarvan ik niet op de hoogte ben.

Wat viel u in positieve zin op?

Het fijne was dat er op één en dezelfde dag een nieuwe verwarmingsketel en de mechanische ventilatie geplaatst konden worden.

Charles VIdeler

Goede montage en vriendelijke monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en vakbekwaamheid (o.a. de uitleg) van de monteur

j. de boet

werd snel en goed gedaan en als extra service nieuwe rozetten in de openingen geplaatst

klantvriendelijkheid van de monteur

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Doorgaan

Gewoon tevreden.

De monteur

Geert

Ga zo door

Keurig verzorgd

zeer keuring monteur

Janssen

Waarom niet meer afstandsbedieningen ?

Schone ventilatie is belangrijk .

Vriendelijke monteur