Maenen

Ga zo door.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Gemakkelijk

Wat viel u in positieve zin op?

De efficiëntie van werken.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Maessen

Betere manschappen in dienst nemen

Is jammer dat volta andere bedrijven in huurt

Advies

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw reactie, wij zullen deze feedback meenemen om onze processen te verbeteren.

Vaes

Van te voren beter informeren naar situatie ter plekke. Monteur kon stofzuiger niet naar boven dragen, omdat deze erg zwaar was. Gelukkig was het werk ook mogelijk door stofzuiger beneden te laten... Van te voren beter informeren naar situatie ter plekke. Monteur kon stofzuiger niet naar boven dragen, omdat deze erg zwaar was. Gelukkig was het werk ook mogelijk door stofzuiger beneden te laten staan.

Tevreden over service, kwaliteit en prijs

Vriendelijkheid monteur.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Wim Vrancken

Ik heb nog geen afschrijving gezien van de uitgevoerde werkzaamheden. Ik heb de papieren nu niet bij de hand maar hoe de betaling wordt afgehandeld kan wellicht nog iets beter worden uitgelegd?

Het was allemaal netjes en correct geregeld en uitgevoerd. Van aanvraag tot oplevering.

Wat viel u in positieve zin op?

Zoals ik gewend ben van Volta was het ook dit weer een prettige en kundige collega die de werkzaamheden kwam uitvoeren. Goed werk geleverd, alles netjes achtergelaten en zeer coöperatieve instelling.

Bart van Aalst

Omdat het systeem nu pas eindelijk goed werkt. Na 25 jaar en als eerste bewoners van het huis, zijn wij begrijpelijkerwijs uitermate tevreden nu!!

Wat viel u in positieve zin op?

De doeltreffendheid en vriendelijkheid van de mensen en het behaalde resultaat.

Paul Peeters

?

Alles werkt, is netjes en volgens afspraak geinstalleerd en schoongemaakt

Wat viel u in positieve zin op?

We hebben veel aan ons huis laten doen en veel afspraken gemaakt maar dit was de eerste keer dat iemand zelfs iets te vroeg was.

Goed geregeld

Goed contact

Janssen

Reinigen en vervangen van ventilator is keurig uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Afspraken goed nagekomen, binnen de gestelde tijd ventilator vervangen en tevens een duidelijke instructie gekregen over de werking.

Elysée Custers

Nvt

Goede service en word er goed werk geleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer bekwame monteur die alles keurig heeft achtergelaten

Arbeel

Xxxx