Marc Houben

Check enquête op fouten of ontbrekende woorden :-)

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Goed product, deskundig en klantgericht gemonteerd

Wat viel u in positieve zin op?

Extra stap gezet door monteur. Vriendelijk en kundig

Hartelijk dank voor uw reactie!

Prima service, zijn in afwachting van factuur!

Top service!

Betrof ingehuurd subcontractor

Schirmer

Het is alles goed

prima werk geleverd en alles funktioneerd goed

alles naar wens verlopen

Fam.Fleuren

Ga zo door.

Werken goed en netjes en geven goed uitleg.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur werkte netjes en bekwaam.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor uw reactie!

H. Ernst

Was alles ok

Met nieuwe Ventilatie minder energiekosten

Goede werk verrichting

Hartelijk dank voor uw reactie!

Betere bereikbaar van de adviseur. De telefonist van Volta gaf maar wat vage antwoorden, die achteraf niet klopten. Toen ik vroeg om de adviseur zelf te mogen spreken, was dat niet mogelijk.

De medewerker van het bedrijf (DHG) dat bij ons is langs geweest was super vriendelijk. Nam ook alle tijd om alles uit te leggen. De vragen die ik hieronder invul, hebben betrekking op de... De medewerker van het bedrijf (DHG) dat bij ons is langs geweest was super vriendelijk. Nam ook alle tijd om alles uit te leggen. De vragen die ik hieronder invul, hebben betrekking op de onderaannemer van Volta !!

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was erg vriendelijk.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Er kan altijd een terugbel verzoek gemaakt worden voor een adviseur, jammer dat het zo gelopen is. Excuses voor het ongemak.

Harry Jacobs

N.v.t.

Zeer goed geholpen, erg vriendelijk en netjes gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Manier van uitleg en werken en deskundigheid

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor uw reactie!

Henk Duijkers

Ga vooral zo door!!!!!

Zeer tevreden over het reinigen en vervangen van de ventilatiebox. We zijn er heel erg blij mee.

Wat viel u in positieve zin op?

Vakmanschap en vriendelijke medewerkers. Tevens een zeer snelle afspraak en levering.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor u reactie!

Ger van Osch

Geen !! Ga zo door !

De monteur was zeer correct en vriendelijk.
Gaf ook prima tips !
Complimenten !!@

Wat viel u in positieve zin op?

Alles is vanaf onze aanvraag prima verlopen

Bedankt voor uw reactie!

Nvt