Nee

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Er is goed werk geleverd en snel klaar. Van te voren goed geinformeerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De bereidheid om mee te denken en het advies.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor uw reactie!

Klantvriendelijkheid, af spraken na komen

Slechte communicatie , klant onvriendelijk . Monteurs waren daar in tegen heel netjes en vriendelijk

Monteurs van DGH waren super vriendelijk. Vakkundig en netjes

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Wij stellen het prijs dat u uw ervaringen met ons deelt, zodat wij gepaste actie kunnen ondernemen. Wij betreuren het dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Onze excuses daarvoor.

Peter Geelen

Prima product

Vriendelijkheid

Karel Rutten

Momenteel geen

Het reinigen en of vervanging is prima door volta geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles in een prettige sfeer is gedaan en de verstrekte info was duidelijk.

Bedankt voor uw reactie.

Beter/sneller reageren op aanvraagverzoeken, het sturen van offertes en vervolgens reageren naar een getekende offerte.

Klantenservice Volta Limburg zelf is traag en heeft zelfs de 1e keer helemaal niet gereageerd! Daarintegen de installatiepartij DHG heeft topwerk geleverd!

Installatiepartij DHG

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk dank voor reactie! Wij nemen deze feedback mee in het verbeteren van onze dienstverlening.

In mijn ogen veel te veel moeten betalen voor reinigen. Men zal eerst moeten kijken hoeveel gereinigd dient te worden. Bij mij was dat zo minimaal dat het niet in verhouding staat met het bedrag wat... In mijn ogen veel te veel moeten betalen voor reinigen. Men zal eerst moeten kijken hoeveel gereinigd dient te worden. Bij mij was dat zo minimaal dat het niet in verhouding staat met het bedrag wat er in de offerte staat.

Er werd mij aanbevolen om te reinigen. Nu bleek bij plaatsen van de ventilatie maar een heel klein stuk naar badkamer te gaan en reinigen nauwelijks wat opleverde omdat het zo'n klein stuk is. Toch... Er werd mij aanbevolen om te reinigen. Nu bleek bij plaatsen van de ventilatie maar een heel klein stuk naar badkamer te gaan en reinigen nauwelijks wat opleverde omdat het zo'n klein stuk is. Toch moet ik hier fors voor betalen. Ik heb zelf geen kennis van die kanalen maar werk er wel op gewezen.

monteur leverde goed werk

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Dank voor uw bericht. Helaas besteden wij standaard prijzen voor het laten uitvoeren van zo'n diensten. Het reinigen van de kanalen besteden wij uit aan een servicepartner en komen op voorhand niet... Dank voor uw bericht. Helaas besteden wij standaard prijzen voor het laten uitvoeren van zo'n diensten. Het reinigen van de kanalen besteden wij uit aan een servicepartner en komen op voorhand niet zelf kijken. Dit wordt ook gecommuniceerd op de website en bij het inplannen.
Hopend dat u wel tevreden bent over de functionaliteit van uw ventilatie toestel.

Elmeligi

Is gewoon super geregeld allemaal

Hendrix

Goede service

Goede info

Hartelijk dank voor uw reactie!

Meer bekendheid geven aan de noodzaak van het reinigen van de kanalen etc.

Volta is een vertrouwd bedrijf met goede vaklui.

Goed en snel gewerkt

Lyon Frolichs