Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

goed service

Wat viel u in positieve zin op?

klantvriendelijkheid en goed uitleg gebruik

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Renny Jenkins

De ruimte was niet netjes achtergelaten. De stofzuiger heeft het moeten oplossen. Veel troep achtergebleven.

Mooie aanbieding en snelle levering

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg en snelle service

Dank voor uw reactie.
Dank voor uw reactie.
Goed dat u doorgeeft dat niet volledig werk is geleverd en dat de ruimte niet netjes is achter gelaten. Excuses voor deze kwaliteit. Dit is niet waar wij voor staan.
Wij nemen uw feedback mee in het verbeteren van onze dienstverlening.

Leon weerts

Houd deze monteur echt aan!

Echt alles is prima gegaan!!!!!

Wat viel u in positieve zin op?

Een nog vrij jonge, maar zeer deskundige monteur van DHG, onze complimenten voor hem, zeer aan te bevelen!

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Afspraak? Kom die na of laat iets van je weten via e-mail of de telefoon.

DHG Service & Onderhoud bv leverde vriendelijk personeel met een prima resultaat.

Wat viel u in positieve zin op?

Ik heb geen monteur van Volta gezien. Ik heb diverse malen contact op moeten nemen pm een afspraak met Volta te kunnen maken.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Excuses voor het ongemak!

meulenberg

vakkundig

goede uitleg

Yvette van Zantvoort

Graag de volgende keer zorgen dat meteen de juiste MV box geïnstalleerd wordt. Nu moest deze dus weer omgeruild worden waardoor de monteur (DHG) extra werk en tijd nodig had.

Duidelijke informatie echter zou de reactie snelheid mbt onderhoudscontracten wat sneller mogen (zelf helaas meerdere keren contact moeten zoeken met Volta)

Wat viel u in positieve zin op?

Meedenken van de monteur (DHG)

F. Kirkels

Volta Limburg is niet de goedkoopste. Kan hier in de toekomst nog iets aan gedaan worden?

Redelijk snelle levering.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur deed zijn uiterste best om de moeilijk te plaatsen ventilatiebox goed te plaatsen.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Wij geven het door aan de juiste afdeling.

Cv is ander verhaal

Goed advies

Kundig

Ga zo door

reinigen eens in de zo veel tijd zorgt ervoor dat ventilatie optimaal werkt

Wat viel u in positieve zin op?

goed werk geleverd , rustig en beheerst

Steeghs

Onderling uitwisselen van offertes kan beter.
Moest twee keer intake plus foto s sturen

Afspraken worden nagekomen, intake moest 2 keer

Wat viel u in positieve zin op?

Afspraken nakomen, op tijd, gedegen werk