Annet

Ruim assortiment aan meubels tegen redelijke prijzen. Voldoende keus om te slagen. Als het om kopen van meubels gaat staat Tase voor ons op nummer een!

De advisering door en de tijd die de medewerkers voor de klant nemen. De service is perfect,

Annelies Scheunhage

Goed geholpen, nam alle tijd.

Nam alle tijd, deskundig geholpen

Jeroen Lautenschutz lautenschutz

Prettige mensen en vriendelijk. Weten waar ze over praten. Zoeken altijd naar oplossingen.

Klantgericht!

Goede informatie in de winkel en contacten daarna.
correcte levering, ondanks een paar vergeten artikelen, snel opgelost.

Duidelijke info.
Correcte afhandeling

Jack faber

Gezellig goed

Kennis van zaken,en medenken

Wat sneller koffie?

C.J.Rossenaar

Wij hebben t zeer positief ervaren. Goed advies van vriendelijk personeel.

Advies en vriendelijk

Probeer iets eerder helderheid te verschaffen over de afleverdatum en manier waarop de slotbetaling gedaan kan worden.

Verkopers niet sterk, naar ons idee zijn dit verkopers die na deze baan ook nog een andere baan hebben.
Kocht een eethoek op wieltjes, tafel hadden we al. Verkoper vergeet te vragen of deze wel onder de tafel passen(bij thuiskomst bleek dat niet) het zelfde met het bankstel wat we kochten, best wel groot.

Dat de klant uitmaakt wanneer het meubilair bezorgd wordt.

Verkoper meer vragen, de koper denkt niet overal aan. De meubels moesten we zelf inspuiten met een spulletje ter bescherming van de bekleding(de spuitbussen kregen we er wel bij) Vinden we niet... Verkoper meer vragen, de koper denkt niet overal aan. De meubels moesten we zelf inspuiten met een spulletje ter bescherming van de bekleding(de spuitbussen kregen we er wel bij) Vinden we niet klantvriendelijk.
Wil je echt klantvriendelijk zijn geef er een boeket bloemen bij

Bankstel gekocht

Vriendelijk, grote keuze