Prima maar ook uitstekend. We zijn geholpen door de heer Ed Plat en die heeft ons keurig en goed gediend. We slapen heerlijk we hebben nog nooit zo,n heerlijk bed (Pullman) gehad. Bedankt meneer... Prima maar ook uitstekend. We zijn geholpen door de heer Ed Plat en die heeft ons keurig en goed gediend. We slapen heerlijk we hebben nog nooit zo,n heerlijk bed (Pullman) gehad. Bedankt meneer Ed.

Alleen te duur hihi

geen idee

geen idee

dave

Zeer goede ervaring we waren goed geholpen

goede uitleg en de mensen weten waar ze het over hebben

Goede parkeermogelijkheden, en een vriendelijke ontvangst. De verkoper is attent, deskundig en heeft ons goed geholpen.

Goede parkeermogelijkheden. Vriendelijk, attent en deskundig personeel.

Simon Bouman

Wij hadden een heel plezierige ervaring bij Tase. We waren opzoek naar een “sta op stoel” voor onze 85 jarige moeder. Waar bij anderen gesproken wordt over lange levertijden, was Tase bereid om het... Wij hadden een heel plezierige ervaring bij Tase. We waren opzoek naar een “sta op stoel” voor onze 85 jarige moeder. Waar bij anderen gesproken wordt over lange levertijden, was Tase bereid om het showroom model nog de volgende dag te leveren. Topklasse

Goed advies en service

Gerie azelmad

Goede service

Goede verkopers , vriendelijk en heel goed advies gekregen. Zeker niet opdringerig. Zou zeker aanbevelen aan familie of bekende.

zie boven

n.v.t.

Wij waren op zoek naar een linnenkast voor op onze vliering. Wat een keuze! Uiteindelijk de juiste gevonden en uitstekend geholpen. De monteurs die hem geplaatst hebben zijn ware vakmensen!

Groot aanbod en goede kennis van zaken.

Ga zo door.

We hebben bijna onze volledige wooninrichting bij Tase gekocht.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Geweldige service. Eén keer een beschadiging gehad, deze is kostenloos en zonder gedoe gemaakt. Deskundig en vriendelijk personeel. Divers aanbod, van scherp... Goede prijs kwaliteit verhouding. Geweldige service. Eén keer een beschadiging gehad, deze is kostenloos en zonder gedoe gemaakt. Deskundig en vriendelijk personeel. Divers aanbod, van scherp geprijst tot hoogwaardige maatwerk producten. Het toch al diverse assortiment wordt regelmatig vernieuwd. Ook de bezorging is zeer netjes. De meubels worden ter plekke voorzien van de juiste filtjes om krassen aan vloeren te voorkomen.

Mooie winkel met een ruim assortiment!

Zijn vriendelijk geholpen met goede adviezen.

Service

W.j.Springer

Goed geholpen,op tijd geleverd .Netjes afgeleverd en gemonteerd.

Zie boven.

N.v.t.